خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام کاظم صدیقی:/۱/

مسجد باید محل عرصه‌های سیاسی باشد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۹۳

حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر نقش تربیتی مساجد ابراز داشت:مساجد باید کسانی را تربیت کند که شجاعت مقابله با ظلم را داشته باشند. بسیجیان ما در مساجد نشان دادند که چه در مقابل شرق و چه در مقابل غرب می ایستند و از هیچ فردی بیم و هراسی ندارند.

امام جمعه وقت تهران با اشاره به نقش تربیتی مساجد خواستار توجه جدی به مساجد در کشور شد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های اول نماز جمعه تهران با بیان نماز وسیله‌ای برای تمرین حضور در محضر خداست گفت: وقتی انسان به نماز می‌ایستد در مقابل خدا قرار می‌گیرد و خود را برای گفتگوبا خدا آماده می‌کند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بهترین مکان که خدا آنجا را دوست دارد خاطرنشان کرد: مساجد خانه‌های خدا هستند و خدا دوست دارد بنده‌اش را درمسجد ملاقات کند وبنابراین بهتر است نماز را در مساجد برگزار کنیم.

حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر نقش تربیتی مساجد ابراز داشت: مساجد باید کسانی را تربیت کند که شجاعت مقابله با ظلم را داشته باشند. بسیجیان ما در مساجد نشان دادند که چه در مقابل شرق و چه در مقابل غرب می‌ایستند و از هیچ فردی بیم و هراسی ندارند.

وی با بیان اینکه مساجد انسان را زنده می‌سازد و زندگی معنوی را به جامعه انسانی می‌بخشد گفت: مسجد باید راه محل مقابله با انحرافات و ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و تعهدات اجتماعی باشد.

صدیقی در ادامه افزود: مسجد باید محل عرصه‌های سیاسی باشد و جوانان در مسجد درباره مسائل اجتماعی گفتگو کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز