خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس جمهور پاکستان مطرح شد؛

رهبر انقلاب: از ظرفیت جنبش عدم تعهد برای مقابله با تروریسم استفاده شود

امریكا و قدرتهای غربی هرجا پا بگذارند شر و فساد و ناامنی به همراه می آورند/باید همه در مقابل زورگویی ها و تحمیلات قدرتهای بزرگ احساس مسئولیت كنیم و در مقابل آن بایستیم.

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور پاكستان، تروریسم را موجود مزاحم تحمیل شده از جانب غرب به ملتهای منطقه دانستند و خاطرنشان كردند: امریكا و قدرتهای غربی هرجا پا بگذارند شر و فساد و ناامنی به همراه می آورند.

به گزارش ایلنا،ایشان،‌همگرایی كشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت جنبش عدم تعهد را، برای مقابله با تروریزم ضروری خواندند و افزودند: باید همه در مقابل زورگویی ها و تحمیلات قدرتهای بزرگ احساس مسئولیت كنیم و در مقابل آن بایستیم.

حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری احساس و نگاه مثبت ایرانیان به ملت مسلمان، مؤمن، صمیمی و با فرهنگ پاكستان افزودند: امیدواریم با یاری خداوند مشكلات تحمیل شده به پاكستان پایان یابد.

آقای آصف علی زرداری نیز، روابط دو ملت را روابطی عمیق و خویشاوندی خواند و با اشاره به تلاش اسلام آباد برای گسترش روابط گفت: ایده های حكیمانه شما درباره وحدت و ایستادگی كاملاً مورد قبول ماست.

رئیس جمهور پاكستان با قدردانی از برگزاری خوب و موفق اجلاس سران افزود: این اجلاس به جهانیان نشان می دهد كه مشكلات خود را باید چگونه حل كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز