خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور در نشست خبری/کامل/:

نامه‌ای از مقام معظم رهبری برای عفو جوانفکر دریافت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۱۴

رضایتنامه ستار بهشتی تاثیری در تخلف انجام شده ندارد/دارا بودن پرونده قضایی، دلیل رد صلاحیت افراد برای انتخابات نیست/جزئیات اعطای مرخصی به محکومین دادگاه‌ها و زندانیان امنیتی

نشست خبری دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضائیه، عصر امروز با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در محل این قوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ابتدای این نشست خبری با اشاره به آزادی مهدی هاشمی گفت: مهدی هاشمی در اولین ساعات سوم مهرماه بازداشت شد و در آخرین ساعت روز گذشته (26 آذرماه) با سپردن وثیقه ۱۰۰ میلیارد ریالی آزاد شد‌. ‌


وی  افزود‌: مهدی هاشمی ۸۴ روز در بازداشت موقت به سر می‌برد و قرار مجرمیت برای وی صادر شد و به زودی کیفرخواست نیز علیه وی صادر خواهد شد و پرونده مهدی هاشمی به دادگاه ارسال می‌شود‌. ‌در شرایطی قرار بازداشت صادر می‌شود که بیم فرار، امحای آثار جرم و بیم تبانی وجود داشته باشد هر وقت موارد نامبرده رفع شود قرار بازداشت می‌تواند تبدیل شود و برای تبدیل قرار بازداشت تعداد روز اهمیت ندارد.

دادستان کل کشور همچنین در خصوص تبدیل قرار بازداشت مهدی هاشمی به قرار وثیقه اظهار داشت: بیم تبانی، بیم فرار و بیم امحای آثار جرم رفع شده است و در پرونده مهدی هاشمی بحث بیم فرار مطرح نبود، اما بحث بیم امحای آثار جرم و بیم تبانی به وسیله اشخاص و افرادی دیگر وجود داشت.

وی ادامه داد: بررسی و تحقیق از افرادی که بیم امحای آثار جرم و یا تبانی با آن‌ها می‌رفت دو ماه به طول انجامید و بعد از دو ماه نیز قرار بازداشت موقت تمدید شد. بعد از ۸۴ روز از بازداشت موقت که در انفرادی بوده قرار مجرمیت- یعنی اتمام تحقیقات- صادر شد و متعاقبا کیفرخواست صادر می‌شود.

نامه‌ای از مقام معظم رهبری برای عفو جوانفکر دریافت نکردیم

محسنی اژه ای در خصوص نامه احمدی نژاد به مقام معظم رهبری برای بخشیدن جوانفکر تصریح کرد: این که احمدی نژاد به رهبری نامه نوشته را باید از دفتر رئیس جمهور پرسید و اینکه رهبری ایشان را بخشیده نیز باید از خود ایشان سوال شود. اما تاکنون نامه ای از سوی مقام معظم رهبری به قوه قضاییه مبنی بر عفو جوانفکر فرستاده نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه فایل صوتی منتشر شده منتسب به مهدی هاشمی را قابل بررسی دانسته و افزود: این فایل صوتی قابل تحقیق است و باید بررسی شود اگر صحت داشته باشد بررسی می کنیم و مطابق آن حکم می‌دهیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه تخلفات دولت که از سوی مجلس به قوه قضاییه فرستاده شده در چه مرحله ای قرار دارد خاطرنشان کرد: بعضی مسائل از ناحیه اصل 90 و هیات رئیسه به دست ما رسیده بود بخشی از آنها قانونی است بعضی ازآنها بررسی اش در صلاحیت دیوان عدالت اداری است و همه در حال بررسی هستند.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین درمورد بازداشت فردی که گفته می‌شود مسئولیت سایت نمایندگان مجلس را برعهده داشته اشت گفت: فردی که به تازگی بازداشت شده منتسب به سایت نمایندگان مجلس و جریان های بهایی نبوده است. این فرد در رابطه با سایتی دستگیر شده است ولی ادعاهای مطرح شده صحت ندارد.

بابت اتفاق رخ داده در کشور آمریکا متاسفم

غلامحسین محسنی اژه‌ای تاسف خود را نسبت به جنایتی که در آمریکا رخ داده اعلام و تصریح کرد: متاسفم که مسوولین مدعی آمریکا هیچ اقدامی مناسبی را در این زمینه انجام نداده و امنیت را در این کشور برقرار نمی‌کنند. این مدعیان حتی نمی‌توانند ازوقوع برخوردهای فجیع همچون کشته شدن ۲۷ کودک و معلم و داغ دار شدن خانواده این افراد جلوگیری کنند. آمریکای مدعی که نمی‌تواند امنیت رادر کشور خود برقرار کنددر نظر دارد در سایر کشور‌ها امنیت برقرار کند‌. ‌


سخنگوی قوه قضاییه در ادامه به ضرورت برخورد با مفسدین، اشرار، اخلال‌گران اقتصادی و کسانی که امنیت جامعه را برهم می‌زنند و در امور اقتصادی و معیشتی مردم اخلال می‌کنند اشاره کرد و گفت‌: برخورد با مفسدین و اشرار و اخلالگران اقتصادی، معیشتی مردم در دستور کار قوه قضاییه و نیروی انتظامی قرار دارد‌. ‌

اژه‌ای خاطرنشان کرد‌: قوه قضاییه از نیروی انتظامی درخواست کرده به عنوان ضابط، تلاش بیشتری در راستای دستگیری مفسدین و اشرار و اخلال گران اقتصادی داشته باشد چرا که قوه قضاییه آن‌ها را در این زمینه حمایت می‌کنند‌. ‌قوه قضاییه همچنین در نظر دارد رسیدگی به پرونده این افراد را هرچه سریع‌تر بررسی کند‌. ‌

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه خطاب به دادستان رسیدگی کننده به پرونده اخلالگران اقتصادی و ارزی گفت‌: دادستان باید در روند رسیدگی به پرونده اخلالگران تسریع داشته باشد اما نباید عدالت و انصاف را فراموش کند چرا که هر مجرمی که کار زشت کرده باشد باید از مسیر قانون و انصاف به پرونده آن‌ها رسیدگی شود و از آن مسیر خارج نشود و هرکدام که جرمشان به هر میزان ثابت شده باشد طبق جرمشان حکم صادر کند‌. ‌

وی در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه بیان کرد‌: در شرایطی که مردم در تامین مایحتاج اقتصادی خود در رنج هستند اخلالگران ارزی نباید به خود اجازه دهند برای سودجویی خود و همراهی با دشمن بازار را آشفته کنند‌. ‌

اژه‌ای گفت‌: در رابطه با اخلالگران ارزی افرادی دستگیر شده‌اند وعده‌ای از آنان نیز موعد صدور حکمشان رسیده است‌. ‌ مشکل اصلی قوه قضاییه در رابطه با رسیدگی در پرونده اخلالگران ارزی این است که بانک مرکزی هنوز به درخواست قوه قضاییه برای اینکه مشخص شود کدام یک از افراد دستگیر شده را اخلالگر می‌داند جواب نداده است و ما منتظر پاسخ بانک مرکزی هستیم‌. ‌

سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری افراد سودجو که اقدام به قاچاق ارز و طلا از کشور کرده بودند در هفته‌های اخیر خبرداد وگفت‌: در هفته‌های اخیر که برخی افراد سودجو اقدام به قاچاق ارز کالا کرده‌اند در کشور دستگیر شده‌اند و با تلاش نیروی انتظامی و دستور قوه قضاییه در چند شهر از جمله بندرعباس، شیراز، اصفهان تعدادی از قاچاقچیان طلا وارز به دام افتاده اند‌.


وی تصریح کرد‌: فردی که بخواهد در جهت اخلال امنیت مردم و کشور به خصوص در حوزه داخلی و خارجی با دشمن همکاری کند این را خوب بداند مردم انقلابی و شهید پرور آن‌ها را تحمل نمی‌کند و با هر فردی که بخواهد در راستای لطمه زدن به کشور با دشمن همکاری کند برخورد خواهد کرد و قوه قضاییه نیز این موضوع را به جد دنبال می‌کند‌. ‌

دادستان کل کشور در ادامه به محارب بودن برخی افراد و گروه‌ها اشاره کرد وگفت‌: برخی افراد زمانی محارب محسوب می‌شوند که امنیت کشور و ملت را به خطر بیاندازند‌. ‌لازم نیست که تمامی افراد گروه، سلاح در اختیار داشته باشند و بخواهند با وجود سلاح، ترس و رعب در میان مردم ایجاد کند همین که این گروه در کشور اخلال ایجاد کند کافی است‌. ‌

جزئیات اعطای مرخصی به محکومین دادگاه‌ها و زندانیان امنیتی

دادستان کل کشور گفت: سازمان زندان ها براساس رفتار زندانی تشخیص می دهد که زندانی می تواند از مرخصی استفاده کند یا نه، در مسائل امنیتی و حاد ممکن است دادستان با مدت زمان کمتری در مرخصی موافقت کند یا اصلا موافقت نکند.

سخنگوی قوه قضاییه درخصوص اعطای مرخصی به زندانیان اظهار داشت: سازمان زندان ها براساس رفتار محکوم علیه تشخیص می دهد که فرد محکوم می تواند از مرخصی استفاده کند و این تشخیص به مقام ذیربط و یا دادستان پیشنهاد داده می شود.

وی ادامه داد: این درخواست می تواند کتبا یا شفاها از سوی محکوم علیه باشد و یا اینکه به پیشنهاد سازمان زندان ها به قاضی حکم داده شود که مدت زمان خاصی هم ندارد.

اژه ای با تاکید براینکه قبول مرخصی باید با تضمین صورت پذیرد تصریح کرد: قاضی حکم با تضمین مرخصی می دهد. این که محکومیت یا مجازات او چیست، و چه میزان از محکومیتش را پشت سر گذاشته مسائلی است که قاضی وابسته با آن مرخصی خواهد داد.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه اگر کسی درخواست مرخصی نکند به مرخصی نخواهد رفت عنوان کرد: اگر سازمان زندان ها برای زندانی مرخصی نداشته باشد و محکوم علیه هم مرخصی نخواهد به مرخصی نخواهد رفت. اگر خانواده زندانی مرخصی بخواهند باید با موافقت زندانی مرخصی داده شود.

وی ادامه داد: در صورتی که زندانی با درخواست مرخصی بستگان و خانواده موافقت نکنند به مرخصی نخواهند رفت.به تازگی پدر یکی از متهمین از قوه قضاییه درخواست مرخصی کرده و متهم آن را نپذیرفته است پس به مرخصی نرفته است.

دارا بودن پرونده قضایی، دلیل رد صلاحیت افراد برای انتخابات نیست

دادستان کل کشور گفت: مرجع تعیین صلاحیت افراد در انتخابات، الزاما به دلیل داشتن پرونده قضایی، صلاحیت فرد را برای شرکت در انتخابات رد نمی‌کند.

 محسنی‌اژه‌ای در جریان برگزاری نشست خبری خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه آیا داشتن پرونده قضایی مانعی برای تایید صلاحیت افراد محسوب می‌شود یا نه تصریح کرد: خیر، مرجع تعیین صلاحیت الزام ندارد که بررسی کند چه کسی پرونده قضایی دارد یا نه. البته پرونده قضایی می‌تواند درتصمیم آن‌ها تاثیرگذار باشد.

وی افزود: اما الزاما این طور نیست که افراد پرونده داشته باشند و رد صلاحیت شوند. این دو امر لازم و ملزوم یکدیگر نیستند. ممکن است فرد پرونده قضایی داشته باشد ولی مرجع صلاحیت تشخیص بدهد که فرد صلاحیت ندارد.

اژه‌ای در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه پرونده ۲۸ نفر بازداشتی شبکه‌های معاند نظام در چه شرایطی است خاطرنشان کرد: این افراد طی رابطه با خارج از ایران اقدامات مجرمانه انجام می‌دادند و ما بار‌ها گفته‌ایم کسانی که نگاهشان به بیرون باشد از دید دستگاه دور نمی‌ماند و این افراد در اقدام ضربتی دستگیر شدند.اگر کسی مطلبی علیه این افراد دارد می‌تواند ارائه کند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

سخنگوی قوه قضائیه ضمن اشاره به اینکه شناسایی مسئول این باند به تحقیقات نهایی بستگی دارد یادآور شد: ممکن است که در تحقیقات نتیجه گرفته شود که فردی که مسئول پنداشته شده برای مقام بالاتری فعالیت می‌کرده و یا مقام بالاتری هم وجود دارد. این بحث بستگی به پایان تحقیقات دارد.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص دیگر اعضای این باند که تاکنون بازداشت نشده‌اند افزود: از این ۲۸ نفر یک نفر آزاد شده است اما همه دستگیر نشده‌اند و ممکن است متعاقبا دستگاه قضا به دنبالشان برود.

اژه‌ای در خصوص صدور کیفرخواست ۱۸ مقام آمریکایی اظهار داشت: این ادعانامه در مورد مقامات آمریکایی است که برخی‌هاشان از مقامات سیا هستند و این ادعانامه به دادگستری فرستاده شده است.

سخنگوی قوه قضاییه درپاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه استفاده از سلاح سرد حکم محاربه دارد و برخی قضات با آن مخالفت کرده‌اند گفت: اگر زورگیری اقدامش موجب اخافه شود هیچ قاضی نمی‌تواند مخالفت کند. اما ممکن است مصداقی باشد که در این مورد صدق نکند.

رضایتنامه ستار بهشتی تاثیری در تخلف انجام شده ندارد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در راستای رسیدگی به پرونده ستار بهشتی قرار است فردا بازپرس پرونده با برخی از پزشکان پزشکی قانونی جلسه‌ای را تشکیل دهند.

براساس این گزارش غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه در راستای پیشگیری از وقایع همچون مدرسه شین آباد پیرانشهر تاکنون چه اقداماتی انجام داده‌اید گفت: مگر چند مدرسه و دانش آموز داریم که این گونه حوادث برای آن‌ها پیش آمده باشد و شما عنوان می‌کنید که موارد کثیری از این گونه اتفاقات در ایران به موقوع می‌پیوندد.

وی همچنین تصریح کرد: مگر چند اتوبوس در طول شبانه روز تصادف می‌کند؟ من به دنبال این نیستم که اتفاقات رخ داده را کم رنگ جلوه دهم ولی منظور من نوع تعبیر شما است و اگر خود را جای وزیر آموزش و پرورش یا مسئولان می‌گذاشتید باز هم اینگونه حرف می‌زدید؟

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه بیان کرد: یک اتفاق ناگوار نیز اگر بخواهد در یک کشور اسلامی رخ دهد برای آن کشور سنگین است و همه باید تلاش کنیم تا این اتفاقات به وقوع نپیوندد.

وی افزود: اگر قوه قضاییه بداند که از فرد یا گروه یا مجموعه‌ای قصوری سرزده است قطعا وارد قضیه می‌شود و موضوع را پیگیری می‌کند اما در رابطه با مدرسه شین آباد قصوری از کسی هنوز ثابت نشده و دستگاه‌های ذیربط از جمله مجلس وارد این قضیه شده است و حتی در سوال از وزیر نیز قانع نشدند و اقدامات خود را انجام داده‌اند.

اژه‌ای در ادامه در ارتباط با پرونده سعید ملک‌پور که وکیل او بیان کرده که اجرای حکم ایشان لغو شده است، اظهار داشت: حکم لغو نشده بلکه متوقف شده است چراکه وکیل و محکوم العلیه ادعایی را مطرح کردند که منجر به متوقف شدن حکم شده است.

وی در ادامه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اقدامات ضربتی برای برخوردبا اراذل و اوباش تا چه اندازه لازم است و آیا نباید در دراز مدت طرحی قابل استمرار مطرح شود بیان کرد: شما درست می‌گویید اقدامات ضربتی و مقطعی کافی نیست و برای اینکه بخواهیم یک قانونی استمرار داشته باشد نیازمند این هستیم که قوه مجریه، مقننه و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها در رابظه با تغییر قانون ورود پیدا کنند.

وی افزود: برای اینکه طرح‌ها جوابگو باشد باید متولیان فرهنگی، اجتماعی و معیشتی به میدان بیایند و اگر این امر صورت نپذیرد قطعا بامشکلاتی برخورد خواهیم کرد.

اژه‌ای تصریح کرد: برای انجام طرح‌ها باید از جامع‌شناسان و روان‌شناسان بیشتر استفاده کنیم و اگر کمبود قوانین داریم می‌بایست از قوه مقننه در این زمینه کمک بگیریم و من هم همچون شما موافق هستم که طرح‌های ضربتی و مقطعی در کوتاه مدت نتیجه می‌دهند اما در بلند مدت با مشکلات مواجه خواهند شد.

دادستان کل کشور در ادامه تصریح کرد: اگر سازمان‌ها و نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط در کشور همکاری لازم را نداشته باشند قطعا نمی‌توانیم بگوییم که طرح‌های ما طرح‌های کامل و جامعی است و قوه قضاییه برای مقابله با جرائم در زمان آقای شاهرودی لایحه پیگیری وقوع جرم را به قوه مقننه ارائه کرده بود و این لایحه اکنون در تشخیص مصلحت نظام بررسی می‌شود.

وی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز برخورد با جرائم را بررسی می‌کند و همچنین سازمان بازرسی کل کشور و معاونت حقوقی قوه قضاییه نیز در راستای آسیب‌شناسی تلاش‌هایی را انجام می‌دهند.

اژه‌ای گفت: اگر ما می‌خواهیم جامعه‌ای ایده ال داشته باشیم لازم است که آحاد جامعه با همکاری همدیگر در راستای رسیدن به این جامعه ایده آل کمک کنند و همواره شاهد بودیم که آنجایی که مردم به میان می‌آیند موضوعات و مشکلات به طور کامل مرتفع می‌شوند و آنجایی که مردم خود را از موضوعات و مشکلات کشور دور نگه می‌دارند برای حل با مشکلاتی مواجه هستیم.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تخلف یک شرکت فروشنده خودرو در آذربایجان شرقی که ۸۰۰ شاکی دارد گفت: باید بگویم که فقط من می‌دانم که تعدادشاکیانش زیاد است ولی از جزئیات پرونده اطلاعی ندارم.

اژه‌ای در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر مبنی بر مشکلات برق هشتگرد گفت: بعضی از افراد در جهت منافع شخصی و غیر از آن پیشنهاداتی را به مردم ارائه می‌کنند. اگر مردم کمی به پیشنهادات افراد تأملی برخورد کنند قطعا خواهند دید که این افراد نمی‌توانند برای آن‌ها اقدامی انجام دهند ولی نمی‌دانم چرا مردم قبول می‌کنند و وارد میدان می‌شوند که در پرونده‌ای ۲۵ هزار شاکی وجود دارد.

وی افزود: مردم حتی در راستای بررسی پیشنهاد نه تنها تامل نمی‌کنند بلکه به قراردادهایی که یک طرفه است نیز توجهی ندارندو در این زمینه فقط قوه قضاییه را با مشکل مواجه می‌کنند. ما در تلاشیم تا اصل پول را به مردم برسانیم وگرنه صدور حکم کاری از پیش نمی‌برد.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: شرکت مورد نظر شما که بیان کردید چندین مشکل دارد. اولین مشکلش این است که افراد مدعی با یکدیگر اختلاف نظر دارند و دومین مشکلش که مهم‌ترین مشکل است نحوه بستن قرارداد‌ها است که مردم به این قرارداد‌ها توجهی نکردند.

وی زیاد بودن تعداد شاکیان را از دیگر مشکلات برخی از پرونده‌ها عنوان کرد و گفت: تعداد زیاد شاکیان نیز باعث می‌شود تا دستگاه قضایی نتواند به خوبی و در زمان مناسبی به پرونده‌ها رسیدگی کند.

اژه‌ای به معارض بودن برخی از اقدامات شرکت‌های تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: در شرکت مورد نظر شما شائبه‌ای وجود دارد چراکه این شرکت زمین زراعی را برای ساخت واحد مسکونی خریداری کرده ولی به دلیل اینکه نمی‌تواند به کاربری تبدیل کند معارض است.

وی با بیان اینکه آیا می‌توان با حکم دادن قضیه را حل کرد گفت: تنها حکم دادن نمی‌تواند مشکل مردم را حل کند و قوه قضاییه تلاش می‌کند تا افراد حداقل به حقشان برسند و برای این منظور از سازمان‌ها و نهادهای مختلف استعلاماتی را می‌گیرد و خود گرفتن استعلامات وقت رسیدگی را کند می‌کند. مهم نیست که پرونده مورد نظر شما الان در چه شعبه‌ای مورد رسیدگی قرار می‌گیرد مهم این است که بتوانیم کاری کنیم تا مردم به حقشان برسند وهمچون پرونده نگین نشود که حکم سنگینی صادر شود ولی نزدیک به یک سال است در شعبه تجدید نظر درحال بررسی است و هیچ یک از شاکیان تاکنون به حقشان نرسیده‌اند.

اژه‌ای در ادامه در رابطه با آخرین وضعیت ستار بهشتی و رضایت نامه‌ای که پلیس فتا از مادر ایشان گرفته‌اند گفت: چیز جدیدی که قبلا بیان کرده‌ام در پرونده ستار بهشتی وجود ندارد. درحال حاضر در راستای پرونده ستار بهشتی از ۱۱ نفر تحقیق شده که ۳ نفر که مستقیما با ستار بهشتی در ارتباط بودند در بازداشت به سر می‌برند و بقیه با قید وثیقه آزاد شدند و تحقیقات ادامه دارد.

وی افزود: هنوز چیزی که منجر به فوت باشد در پرونده ستار بهشتی به دست نیامده است. تخلفات و ضرب و شتم وجود داشته است و ما این موضوع را نمی‌توانیم کتمان کنیم. همچنین رضایت نامه مادر ستار بهشتی را نیز بررسی نکردم و تنها از آن اطلاعاتی دارم و رضایت مادر ستار بهشتی ربطی به تخلف ایجادشده ندارد و تنها در میزان صدور حکم ممکن است تاثیر داشته باشد.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در راستای بررسی پرونده ستار بهشتی فردا جلسه‌ای با پزشکی قانونی و بازپرس پرونده برگزار خواهد شد و درآنجا در رابطه با تحقیقات بررسی‌های بیشتری به عمل خواهد آمد.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه در رابطه با پرونده وزارت ارشاد و تخلف مالی نیز گفت: این پرونده هنوز به مجرمیت نرسیده و در دادسرا در حال بررسی است و تخلف، تخلف مالی است.

اژه‌ای در رابطه با ساختمان قوه قضاییه که برخی از کارکنان آن بیان کردند که تهویه مناسب ندارد گفت: بله درست است ساختمانی که قوه قضاییه الان در اختیار دارد نیاز به تجهیزات دارد و باید به آن رسیدگی کنیم اما چه کنیم که پول نداریم.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: در صدد هستیم ساختمان جدیدی را تهیه کنیم و برخی افراد و واحد‌ها را به آنجا منتقل کنیم اما دادستانی کل کشور محلش تغییر نمی‌کند.

اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه در رابطه با حکم فساد مالی بزرگ که در حال حاضر در دادگاه تجدید نظر است و قرار بود بعد از یک ماه رای خود را اعلام کند گفت: هیچ کس نمی‌تواند برای صدور رای زمان مشخص کند و ما تنها می‌توانیم در این زمینه حدس بزنیم. در رابطه با پرونده فساد مالی با قاضی پرونده صحبت نکردم اما امیدوارم هر چه زود‌تر تمام شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز