خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم با ایلنا مطرح کرد:

«جامعه امید، دولت فراگیر» شعار انتخاباتی محسن رضایی

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۶۹

گزینه‌های مطرح در جریان اصولگرایی برای پیروزی چاره‌ای جز ائتلاف با یکدیگر ندارند/جبهه پایداری در راستای نظرات طیف دولت در انتخابات آینده حرکت خواهد کرد.

دبیرکل حزب سبز گفت: در ملاقاتی که با محسن رضایی داشتیم وی تاکید کرد که من به دنبال  "جامعه امید و دولت فراگیر» هستم.


حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز و دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به ملاقات جمعی از اعضای جبهه ایستادگی با محسن رضایی گفت: در این دیدار ما چالش‌های پیش روی دولت آینده را بیان کرده و از آقای رضایی خواستیم تا برنامه‌های خود را برای مقابله با این چلش‌ها اعلام کند. بنابراین مقرر شد تا در جلسه آینده این برنامه‌ها از سوی محسن رضایی تشریح شود.


وی درخصوص قطعیت حضور رضایی در انتخابات نیز خاطرنشان کرد: حضور رضایی در انتخابات ریاست جمهوری از نظر ما دارای قطعیت است اما وی حضور خود در انتخابات را منوط به مشورت با برخی علما و مسئولان نظام کرده است.

کنعانی مقدم با بیان اینکه رضایی میان گزینه‌های مطرح ریاست جمهوری اولین فردی است که با وی پیراموا انتخابات آینده ملاقات کردیم، گفت: در ادامه با گروه‌هایی که احساس می‌کنیم می‌توانند در انتخابات آینده تاثیرگذار باشند، همچون جبهه پیروان خط امام رهبری دیدار و رایزنی خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص ارزیابی خود از آرایش سیاسی گروه‌ها در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری نیز تشریح کرد: پیش بینی ما این است قطب‌های انتخابات را اصولگرایان، جریان دولت و اصلاح طلبان تشکیل می‌دهند و هر یک از این قطب‌ها نیز دو نفر را برای انتخابات معرفی می‌کنند به گونه‌ای از یوس جریان دولت مشایی و نیکزاد، از طیف اصلاحات خاتمی و عرف و از سوی اصلاح طلبان نیز ولایتی و رضایی وارد عرصه خواهند شد.


کنعانی مقدم با اشاره به اینکه گزینه‌های مطرح در جریان اصولگرایی برای پیروزی چاره‌ای جز ائتلاف با یکدیگر ندارند، گفت: در صورتیکه اصولگرایان به وحدت و ائتلاف با یکدیگر نرسند تیم احمدی‌نژاد و اصلاح طلبان پیروز انتخابات خواهد بود.


وی با تاکید بر اینکه جبهه پایداری در راستای نظرات طیف دولت در انتخابات آینده حرکت خواهد کرد، گفت: احمدی‌نژاد با قدرتی که به عنان رئیس جمهور دارد می‌تواند در این انتخابات تاثیر گذار باشد اما نباید فراموش کرد که پست ریاست جمهوری امانت مردم است و سرقفلی شخص خاصی نیست که بخواهد آن را به فرد دیگری واگذار کند.


این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به اصلاح قانون انتخابات نیز یادآور شد: من معتقدم سه قانون احزاب، جرم سیاسی و انتخابات، قوانینی هستند که باید همزمان و با یکدیگر اصلاح شوند و با نمی‌توان با اصلاح تنها یکی از قوانین کاری از پیش برد چرا که همه به هم مربوط هستند بنابراین نیاز است تا این قوانین با کار کار‌شناسی جامع و کاملی به گونه‌ای اصلاح شوند که پاسخ گوی نیازهای عصر حاضر و جامعه آینده باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز