خبرگزاری کار ایران

سردارطلایی در غرفه ایلنا:

همه گروه‌های سیاسی و غیر سیاسی مشغول فعالیت انتخاباتی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۸

هنوز در مورد حضور در انتخابات آتی شوراهای اسلامی زود است که نظر بدهم و باید ببینیم چه پیش می‌آید.

ایلنا: یک عضو اصولگرای شوراهای اسلامی گفت: پیش بینی می‌کنم حضور جناح‌های سیاسی در انتخابات شورای چهارم نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته حضور فعال‌تر و پررنگ تر باشد.

مرتضی طلایی با حضور در غرفه ایلنا در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات در مورد کاندیداتوریش در انتخابات آتی شوراهای اسلامی گفت: با اینکه در این زمینه منفعل هم نیستیم اما هنوز زود است که نظر بدهم و باید ببینیم که چه پیش می‌آید.

وی تصریح کرد: به طور طبیعی کسی بدون برنامه و هدف کار نمی‌کند و بنده هم از این قاعده مستثنی نیستم اما اینکه بگویم برای آینده خود و حضور در عرصه شورا‌ها چه برنامه‌ای دارم خیلی زود است.

طلایی با اشاره به اینکه برای حضور در انتخابات آتی شورا‌ها یک سری ملاک‌هایی دارم که باید با آن‌ها تطبیق دهم‏، افزود: یکی از ملاک‌ها این است که باید ببینم افرادی که در انتخابات آتی شورا حضور پیدا می‌کنند نسبت به توانمندی‌های آن‌ها در چه سطحی قرار دارند.

وی ادامه داد: بر اساس فرموده‌های امام اگر شما کاری دستتان است و دیدید فردی توانمندتر از شما وجود دارد بایداین کار به او بسپارید و بروید همچنین این جمله که اگر کاری می‌توانید انجام بدهید مکلف بر انجام آن هستید من این برایم یک شاخص است.

طلایی در پاسخ به این سوال که انتخابات آتی شورا‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید، افزود: به هر حال انتظار این است که حضور گسترده مردم را در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا داشته باشیم و من فکر می‌کنم همه گروه‌های سیاسی و غیر سیاسی مشغول فعالیت هستند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز