خبرگزاری کار ایران

دریافتی ناچیزی از سازمان‌لیگ داشتیم؛

افجه‌ای: مشکلات‌مالی ادامه کار را برای هیات‌مدیره سخت کرده / برگزاری جلسه ویژه در مورد هلمکه!

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۰۵

تمام نیروی خود را گذاشته‌ایم تا این مشکلات را حل کنیم و در کنار این از تمامی طرف‌های قرارداد انتظار داریم با صبر و شکیبایی ما را در این مسیر همراهی کنند.

سخنگوی باشگاه استقلال از همبستگی و اراده اعضا هیات‌مدیره برای حل مشکلات جاری باشگاه و جلب رضایت هواداران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید سعید افجه‌ای درباره پیگیری مسائل مالی در جلسه هیات مدیره باشگاه گفت: اصل مطالبات باشگاه استقلال که ما را از این مشکلات عبور خواهد داد، مطالبات ما از سازمان‌لیگ است. افشارزاده جلسه‌ای با تاج در همین راستا برگزار کرده، اما سازمان لیگ تا به امروز پرداختی به ما نداشته است. سازمان‌لیگ نزدیک به ۱۵ میلیارد از قرارداد خود با حامی مالی تبلیغات میدانی را تا نیم فصل اول لیگ برتر دریافت کرده، اما باشگاه‌استقلال دریافتی بسیار نا چیزی از این در آمد سازمان لیگ داشته است.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه افزود: ما به این پول برای تسویه مطالبات خود با بازیکنان و دیگر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی طرف قراردادمان شدیدا نیاز داریم، اما سازمان لیگ علیرغم دریافتی‌هایی که داشته محکم می‌گوید پولی در بساط ندارد و این موضوع برای ما چالش سختی ایجاد کرده است.

افجه‌ای متذکر شد: این پول حق مسلم باشگاه استقلال و هواداران آن است و از اصلی‌ترین راه‌های در آمد باشگاه است. البته سازمان‌لیگ برای حق پخش نیز مطالباتی از صدا و سیما دارد که طبق گفته‌های تاج، سازمان لیگ تا به امروز دریافتی از این سازمان نداشته و امیدواریم هر چه سریع‌تر و قبل از پایان سال، سازمان صدا و سیما این پرداختی را انجام دهد تا باشگاه استقلال نیز از این درآمد سازمان لیگ، عایدی برای حل مشکلات خود داشته باشد.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته در رابطه با مسائل مالی تبادل‌نظر و تعامل با حامی مالی باشگاه و نماینده محترم آنها در هیات مدیره داشتیم. ان‌شاالله در آینده نه چندان دور علی الحساب‌هایی را از آنها دریافت می‌کنیم. اما نکته‌ای که باید یاد آوری کرد این ست که از روزی که ما وارد باشگاه شده‌ایم، قرار بر این بوده تا پایان فصل ۳۵ میلیارد بودجه برای اداره باشگاه فراهم و در اختیار هیات مدیره قرار بگیرد. ما تا الان نزدیک ۱۴ میلیارد دریافتی داشته‌ایم که البته بخش قابل‌توجهی از این دریافتی صرف پرداخت بدهی‌های مدیران قبلی از جمله بازیکنان خارجی شده است و ما نزدیک به ۱۰ میلیارد دریافتی داشته‌ایم که کمتر از یک سوم بودجه در نظر گرفته شده و وظیفه ما است این موضوع را به هواداران بگوییم. این مشکلات مالی ادامه کار را برای هیات مدیره بسیار سخت کرده است. ما وظیفه سنگینی داریم و باید مطالبات‌مان به‌خصوص آن دسته از مطالبات که از زمان مقرر خود گذشته‌اند را هر چه سریع‌تر پرداخت کنیم. تمام نیروی خود را گذاشته‌ایم تا این مشکلات را حل کنیم و در کنار این از تمامی طرف‌های قرارداد انتظار داریم با صبر و شکیبایی ما را در این مسیر همراهی کنند. به زودی افشارزاده نیز به دیدار وزیر ورزش خواهد رفت تا هر چه سریع‌تر مشکلات استقلال حل شود.

افجه‌ای اضافه کرد: موضوع بعدی مساله پیشکسوتان بود که با حضور و ارائه گزارش علی جباری همراه بود. اعضا هیات‌مدیره اعتقاد قلبی دارند باید احترام پیشکسوتان باشگاه استقلال حفظ شود و امورات آنها در حد توان هیات مدیره مرتفع شود، اما موضوع اصلی گفت‌وگو بیماری پیشکسوت عزیز اکبر کارگرجم بود که هم اکنون در بستر بیماری هستند و مقرر شد در اسرع وقت برای پرداخت بخشی از هزینه‌های درمانش اقدام شود. ان‌شاالله با دعای خیر مردم ایران بهبودی کامل برای این پیشکسوت عزیز هر چه سریع‌تر حاصل شود.

سخنگوی باشگاه استقلال همچنین اظهار کرد: بخش بعدی جلسه روز گذشته استماع گزارش معاونت حقوقی بود و پس از آن برای تسریع در امور خصوصی‌سازی گزارش ذی حسابی قرائت شد. اراده هیات مدیره از ابتدا حل مشکلات واگذاری باشگاه است و تلاش خواهیم کرد تا این امر هر چه سریع‌تر انجام شود.

افجه‌ای در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه درباره پرونده هندریک هلمکه گفت: در یک یا دو روز آینده جلسه‌ای در دفتر مدیرعامل باشگاه با حضور کمیته پزشکی باشگاه و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و مسئولین ذیربط برگزار خواهد شد و پس از بررسی و موشکافی قضیه نتیجه این جلسه به هواداران و اصحاب رسانه اعلام خواهد شد. بدیهی است در صورت مشاهده قصور از هریک از طرفین، مدیریت باشگاه استقلال برخوردی جدی با مقصرین احتمالی این موضوع خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز