خبرگزاری کار ایران

بعد از کناره گیری فیروز کریمی؛

مالک باشگاه ملوان هم کنار کشید / قوهای سپید در بحران!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۲۱

کریمی در اعتراض به مشکلات مالی این تیم را عصر امروز رها کرد تا اوضاع وخیم تر شود. حالا سیروس محجوب هم تصمیم دارد قید مدیریت در این باشگاه را بزند تا عمق فاجعه در انزلی بیشتر شود.

بعد از آنکه فیروز کریمی به دلایل مشکلات مالی از تیم ملوان جدا شد، ساعاتی بعد نیز مالک این باشگاه هم اعلام کرد دیگر قصد ماندن ندارد.

به گزارش ایلنا، سیروس محجوب در دو - سه ماه اخیر از مسئولان شهری و همچنین هیأت مدیره باشگاه خواسته که ملوان را از او تحویل بگیرند، زیرا او در این مدت با هزینه شخصی این باشگاه را مدیریت کرده، ولی مورد بی‌حرمتی و حتی فحاشی نیز قرار گرفته است.

محجوب به همین دلیل قصد کناره‌گیری از باشگاه ملوان را دارد. به این ترتیب ملوان در بحران عمیقی فرو رفته تا تیمی که در انتهای جدول است، نه سرمربی داشته باشد و نه مالک.

ملوان که یکی از تیم های با سابقه فوتبال ایران است در سال های اخیر همواره درگیر حواشی مدیریتی زیادی بود و پس از اینکه فصل گذشته با هدایت اسکوچیچ نتایج آبرومندی گرفته بود، این فصل با سرمربیگری نصرت ایراندوست فصل بدی را آغاز کرد و در ادامه حتی استخدام موسلیوویچ هم دردی از قوهای انزلی دوا نکرد تا سکان هدایت به دستان فیروز کریمی سپرده شود.

کریمی که از حضورش در ملوان یک ماه هم نگذشته بود در اعتراض به مشکلات مالی این تیم را عصر امروز رها کرد تا اوضاع وخیم تر شود. حالا سیروس محجوب هم تصمیم دارد قید مدیریت در این باشگاه را بزند تا عمق فاجعه در انزلی بیشتر شود.

اینکه با جدایی کریمی و محجوب چه سرنوشتی در انتظار قوهای انزلی خواهد بود به معادله ای چند مجهولی تبدیل خواهد چراکه قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر باعثشده هیچ مربی یا مدیری جرأت ریسک کردن برای پذیرفتن هدایت این تیم را نداشته باشد…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز