خبرگزاری کار ایران

هفته‌چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال؛

تساوی هیجانی تراکتورسازی و استقلال در تبریز / صادقی دست ژنرال را گرفت!

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۴۹

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم به پایان رسید تا سهم هر یک از دو تیم فقط یک امتیاز از این دیدار پر برخورد و جذاب باشد.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم به پایان رسید تا سهم هر یک از دو تیم فقط یک امتیاز از این دیدار پر برخورد و جذاب باشد.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از هفته چهاردهم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، تراکتورسازی با قضاوت علیرضا فغانی در حضور حدود ۶۵ هزار تماشاگر این شهر میزبان استقلال‌تهران بود که این دیدار جذاب و تماشایی با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم به پایان رسید. برهانی و صادقی برای استقلال و ثاقبی و ادینیو گلزنان دو تیم بودند.

ترکیب تراکتورسازی‌تبریز:حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایران پوریان، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، احمد کامدار، ادینهو، محسن دلیر(محمد ابراهیمی) و شهریار شیروند(سامان نریمان جهان)
سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب استقلال‌تهران:محسن فروزان، خسرو حیدری، امیر حسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آرش برهانی(یعقوب کریمی)، محمد قاضی(محمدرضا خرسندنیا)، سجاد شهباززاده، کرار جاسم(هرایر مگوییان)، آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی

نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید تا قلعه‌نویی و خطیبی ۴۵ دقیقه نخست را دست خالی به رختکن بروند ولی نیمه دوم هیجانی‌تر و پر برخوردتر آغاز شد. ابتدا آرش برهانی در دقیقه ۶۲ با شوتی دیدنی از درون محوطه جریمه برای استقلال گلزنی کرد تا سکوهای یادگار را به سکوت فرا بخواند.

در ادامه شاهین ثاقبی در دقیقه ۷۵ روی پاس زیبا و زمینی نریمان‌جهان که تازه به زمین مسابقه آمده بود با شوتی زمینی فروزان را تسلیم خود کرد تا کار را برای تراکتورسازی میزبان به تساوی بکشد.

نقطه جوش این بازی در دقیقه ۸۶ بازی بود که لوسیانو ادینهو موفق شد با ضربه پای‌چپ برای دومین بار تراکتورسازی را به گل برساند و سکوهای یادگار امام در شادی پرشورها غرق شود. ادینیو دهمین گل خود را در لیگ به ثمر رساند تا همچنان در صدر جدول گلزنان یکه‌تازی کند.

این پایان کار نبود چراکه امیر حسین صادقی در وقت‌های تلف‌شده موفق شد سکوتی عجیب را در یادگار ایجاد کند، چراکه گل مدافع ملی‌پوش استقلال آب‌سردی بود بر پیکر تراکتوری‌ها که خود را برنده این دیدار می‌دانستند، ولی صادقی نشان داد فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

خالد شفیعی از تراکتورسازی و جاسم کرار از استقلال از فغانی کارت‌زرد دریافت کردند. کرار بازی هفته پانزدهم مقابل پرسپولیس را از دست داد.

تراکتورسازی تبریز با این تساوی همچنان با ۲۸ امتیاز در قاصله ۲ امتیازی با سپاهان در صدر جدول قرار دارد و استقلال نیز با یک امتیازی که در این بازی کسب کرد ۲۴ امتیازی شد و در همان رده پنجم جدول باقی ماند.

برنامه کامل دیدارهای عصر امروز به این شرح است:

پدیده‌مشهد(صفر) - فولاد خوزستان(صفر)

ملوان‌بندر انزلی(یک) - ذوب‌آهن اصفهان(۳)

گل‌: جلال رافخایی(۱۴پنالتی) برای ملوان و کارلوس‌سانتوز(۴۹)، مهرداد قنبری(۵۵) و اکبر ایمانی(۷۲) برای ذوب

استقلال‌خوزستان(۲) - سایپای‌البرز(صفر)

گل‌ها: محمد اوسانی(۵۲) و مهدی مومنی(۸۹ پنالتی)

صبای قم(یک) - نفت تهران(۲)

گل‌ها: لئوناردو پادوانی(۶۸) و ایمان مبعلی(۸۴) برای نفت و ایوب کلانتری(۸۸) برای صبا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز