خبرگزاری کار ایران

منتقمی خبر داد:

پرسپولیس وارد مرحله ارزش‌گذاری سهام خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۹۱

پرسپولیس پس از بازنگری در صورت‌های مالی و تکمیل مدارک، تا دو هفته دیگر وارد فاز ارزش‌گذاری سهام پرسپولیس خواهد شد.

سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی‌سازی با یکدیگر دیدار کردند. پرسپولیس پس از بازنگری در صورت‌های مالی و تکمیل مدارک، تا دو هفته دیگر وارد فاز ارزش‌گذاری سهام پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی و مطلب ایمان‌زاده ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز راهی سازمان‌خصوصی‌سازی شدند و در جلسه‌ای با پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی شرکت کردند. زمانی رئیس کمیسیون اصل ۹۰، زارع از نمایندگان مجلس و نمایندگان سازمان حسابرسی از دیگر نفرات حاضر در این نشست بودند.

بهروز منتقمی درباره این ملاقات گفت: در این نشست در ادامه جلسات قبلی درباره دارایی‌ها، بدهی‌ها، تعهدات باشگاه و املاک باشگاه پرسپولیس بحثو تبادل نظر صورت گرفت. بر اساس این نشست مقرر شد تا ۱۵ روز دیگر جلسه دیگری برگزار شود تا در آن جلسه، بازنگری در صورت‌های مالی، دارایی‌ها و بدهی‌ها صورت گیرد. در این ارتباط با همکاری سازمان حسابرسی کل کشور و سازمان خصوی‌سازی اسناد و مدارک مورد نیاز تهیه خواهد شد. بعد از تکمیل مدارک و اسناد، مقرر است باشگاه پرسپولیس وارد مرحله ارزش‌گذاری و واگذاری سهام خود بشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز