خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

ویسی ۳ جلسه محروم شد، کولی‌بالی یک جلسه / صنعتی ۵۰ میلیون جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۲۶

در دیدار دو تیم پرسپویلس و صنعتی خوزستان از سوی عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مطالبی نادرست و الفاظی که تشکیلات وزارت ورزش و داوران را زیر سوال برد، مطرح شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفاتی که در دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعتی خوزستان رخ داده بود، را صادر کرد. بر این اساس سرمربی و بازیکن خارجی تیم صنعتی با جریمه نقدی و محرومیت از همراهی این تیم محروم شدند.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم پرسپویلس و صنعتی خوزستان از رقابت های لیگ برتر در هفته دهم روز سوم مهرماه برگزار شد و از سوی عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مطالبی نادرست و الفاظی که تشکیلات وزارت ورزش و داوران را زیر سوال برد، مطرح شد.

بر این اساس و طبق بندهای ۲ و ۳ ماده ۶۷ آئین‌نامه انضباطی این مربی به ۳ جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین از سوی یعقوب پیری، مدیر رسانه‌ای تیم صنعتی خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده‌ای نسبت به داور بازی و استفاده از الفاظ نادرست انجام گرفت که وی طبق بند ۴ ماده ۶۶ آئین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طبق اعلام کمیته انضباطی به دلیل اعتراض برخی از اعضای کادر فنی تیم صنعتی خوزستان نسبت به قضاوت داور، این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر پایه این گزارش، موسی کولی‌بالی بازیکن تیم صنعتی خوزستان هم به دلیل برخورد زننده با داور مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز