خبرگزاری کار ایران

دیواری کوتاه‌تر از داوران پیدا نمی‌کنند؛

اعتراض رییس‌دپارتمان‌داوری به رفتار برخی مربیان لیگ‌برتری

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۸۱

در هفته‌دهم اکثر بازی‌ها بدون مشکل بود، اما در بازی تراکتورسازی‌تبریز و سپاهان، گلی که توسط بازیکنان سپاهان زده شد آفساید بود و متاسفانه کمک داور نتوانست این موضوع را تشخیص دهد.

رییس دپارتمان داوری ضمن اعتراض به رفتار برخی از مربیان لیگ برتری گفت: متاسفانه برخی دلیل عدم نتیجه تیم خود را بر گردن داوران می‌اندازند.

به گزارش ایلنا، حسین عسگری، رییس دپارتمان داوری گفت: تمامی بازی‌های هفته دهم رقابت‌های لیگ‌برتر را آنالیز کرده و خوشبختانه شاهد قضاوت خوبی از سوی داوران و کمک‌ها بودیم.

وی افزود: عملکرد داور دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان مطلوب بوده و پنالتی که برای تیم پرسپولیس از سوی داور اعلام شد کاملا صحیح بود. در واقع قضاوت این داور تاثیری در نتیجه بازی نداشت و باز هم تاکید می‌کنم داوری خوبی را از خود به نمایش گذاشت. درباره دیدار استقلال و ذوب آهن نیز تیم داوری عملکرد خوبی داشتند.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد داوران گفت: در هفته‌دهم اکثر بازی‌ها بدون مشکل بود، اما در بازی تراکتورسازی‌تبریز و سپاهان، گلی که توسط بازیکنان سپاهان زده شد آفساید بود و متاسفانه کمک داور نتوانست این موضوع را تشخیص دهد.

وی با انتقاد به برخی مربیان تیم‌ها که دلیل باخت‌خود را عملکرد داوری می‌دانند، گفت: در فوتبال‌ایران این موضوع باب شده و تیم‌ها تا نتیجه نمی‌گیرند، دیواری کوتاه‌تر از دیوار داوران پیدا نمی‌کنند. اشتباهات فاحشی که در مسابقات توسط تیم‌ها رخ می‌دهد هیچ‌گاه بزرگ نمی‌شوند و یا حتی اشاره‌ای کوچک به آن نمی‌کنند، اما کافی است یک داور اشتباه کوچکی در نحوه قضاوتش داشته باشد. متاسفانه این موضوع همچنان ادامه دارد و از مسئولین کمیته‌انضباطی می‌خواهم به فکر راه‌حل این مشکل باشند. هر چند امسال نسبت به سال‌گذشته هجمه علیه‌داوران کمتر شده، اما امیدوارم اعتراضات و فشارها علیه‌داوران به حداقل خود برسد.

رئیس دپارتمان داوران در پایان گفت: با تلاش‌هایی که از سوی کمیته‌داوران و در نهایت حمایت فدراسیون رخ داد موفق شدیم از طریق شرکت پاکسان اسپری‌هایی که در جام‌جهانی استفاده می‌شد را تولید کرده که در هفته‌دهم شاهد استفاده داوران از این اسپری بودیم. ما قصد داریم داوران تجهیزات‌کامل و به روز را در اختیار داشته باشند و با قضاوت‌شان بر مسابقات‌فوتبال، شاهد رشد این رشته ورزشی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز