خبرگزاری کار ایران

از شکست برابر نفت درس می‌گیریم؛

فکری: وضعیت ملی‌پوشان استقلال سوغاتی کی‌روش است / با فولاد بازی بسیار سختی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۲۱

برنامه‌ریزی غلط تیم ملی باعثتحلیل رفتن بازیکنان شده، بازیکنان چند بار در باشگاه بدنسازی می‌کنند، اما زمانی که به تیم ملی رفتند باز هم بدنسازی کردند که این موضوع در هیچ کجای‌دنیا مشاهده نمی‌شود.

مربی استقلال می گوید عجله بازیکنان تیمش بعد از دریافت گل نخست از نفت تهران، کار را برای آنها دشوار کرد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در باره شرایط استقلال در بازی با نفت گفت: ۳ امتیاز بازی با نفت بسیار مهم بود، ولی متاسفانه نتوانستیم این امتیاز حساس را کسب کنیم. در این دیدار تلاش بسیار زیادی انجام دادیم تا به گل برسیم، اما هر چه زدیم به در بسته خورد و فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد. به هر حال فوتبال است و ما سعی می‌کنیم از اتفاقاتی که در آن می‌افتد درس بگیریم تا بازی‌های بعد این اشتباهات را تکرار نکنیم.

مربی استقلال با تاکید بر این موضوع که استقلال در دیدار با نفت بد شانس بود، درباره علت باخت تیمش عنوان کرد: بازی با نفت روز خوب استقلال نبود. بسیار بد شانس بودیم و توپ‌های ما به تیرک برخورد می‌کردند. به دلیل اینکه گل زودهنگام دریافت کردیم بسیار با عجله کار کردیم و نمی‌توانستیم مانند بازی‌های گذشته توپ را به گردش در بیاوریم. ان‌شاءالله این مشکل را برطرف می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی استقلال نمایش خوبی داشته باشد.

فکری درباره مصدومیت‌های پی در پی ملی‌پوشان استقلال اظهار کرد: متاسفانه اکثر مصدومان استقلال که بازیکنان کلیدی ما هستند بازیکنان ملی‌پوش‌مان بودند. برنامه‌ریزی غلط تیم ملی و فشار بیش از حد بر روی بازیکنان باعثتحلیل رفتن بازیکنان شده است. بازیکنان چند بار طی فصل در باشگاه خود بدنسازی می‌کنند، اما زمانی که به تیم ملی رفتند نیز باز هم بدنسازی کردند که این موضوع در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود. متاسفانه بازیکنان تخلیه شده‌اند و کارایی بالایی ندارند و به نظر من این موضوع سوغاتی کی‌روش است.

فکری در پایان و درباره رویارویی با فولاد خوزستان به سایت رسمی باشگاه گفت: با فولاد بازی بسیار سختی داریم. امیدواریم بازیکنان مصدوم برای این بازی آماده شوند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم. ما خودمان را برای این بازی آماده می کنیم و می خواهیم تا هر ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز