خبرگزاری کار ایران

حیدری غایب بزرگ آبی ها؛

نخستین تمرین امیر حسین صادقی با استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۴۳

در این تمرین امیرحسین صادقی، اولین تمریناتش را با آبی پوشن انجام داد. وی در ابتدای تمرین مورد استقبال امیر قلعه نویی و سایر هم تیمی هایش قرار گرفت.

کاپیتان استقلال به تمرینات این تیم اضافه شد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز استقلال ساعت ۱۸ برگزار شد. در این تمرین امیرحسین صادقی، اولین تمریناتش را با آبی پوشن انجام داد. وی در ابتدای تمرین مورد استقبال امیر قلعه نویی و سایر هم تیمی هایش قرار گرفت.

- در این تمرین بهرام افشارزاده، پندار توفیقی، محسن بزرگی و چند نماینده از سازمان بازرسی کشور حاضر بودند.

- در ابتدای این تمرین، نمایندگان سازمان بازرسی در اظهاراتی خطاب به بازیکنان استقلال از اراده دولت تدبیر و امید برای شاد نگاه داشتن جامعه گفتند و از آنها خواستند تا در این راه آنها را حمایت کنند.

- پس از اظهارات نمایندگان سازمان بازرسی، مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان استقلال صحبت کرد و گفت: از شما عزیزان بابت همه تلاش هایتان تشکر می کنم. شما نمایشی بسیار خوب در لیگ داشته اید و امیدوارم با ادامه این روند در نهایت قهرمان شوید و دل هواداران را شاد کنید.

- امیر حسین صادقی پیش از آغاز تمرین از امیر قلعه نویی رخصت گرفت و سرمربی آبی پوشان این بازیکن را به عنوان کاپیتان این تیم به افشارزاده معرفی کرد.

- دویدن، کارهای ترکیبی و در نهایت فوتبال درون تیمی، بخش اصلی تمرین استقلال را تشکیل داد.

- تنها غایب تمرین امروز استقلال خسرو حیدری بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز