خبرگزاری کار ایران

باید روی بازی تمرکز داشته باشیم؛

جلالی: امیدوارم طلسم گل‌نزدن سایپا بشکند / می‌خواهیم قابلیت‌های خود را نشان دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۸۰

به انجام یک بازی خوب بسیار امیدوارم و فردا جزو تیم‌هایی هستیم که شانس داریم تا قابلیت‌های خود را نشان دهیم و با استفاده از موقعیت‌های ایجاد شده نتایج خوبی هم بگیریم.

سرمربی تیم سایپای‌البرز گفت: امیدوارم بازیکنانم مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش بگذارند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کند و طلسم گل نزدن‌های سایپا قابل استقلال بشکند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی که در عصر امروز در نشست‌خبری پیش از بازی مقابل استقلال افزود: به انجام یک بازی خوب بسیار امیدوارم و فردا جزو تیم‌هایی هستیم که شانس داریم تا قابلیت‌های خود را نشان دهیم و با استفاده از موقعیت‌های ایجاد شده نتایج خوبی هم بگیریم.

وی ادامه داد: ما در بازی‌های قبلی موقعیت‌های خوبی بدست آوردیم، ولی نتوانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم، بخش اصلی این مشکل به تمرکز بازیکنان مرتبط می‌شد که تلاش کرده‌ایم در طول هفته‌های اخیر آن را حل کنیم.

وی با اظهار امیدواری از اینکه فردا شانس با بازیکنان و تیمش همراه باشد، گفت: بازیکنان من در طول بازی دقت و تلاش کنند بازی خوبی مقابل استقلال ارایه کنیم.

جلالی درخصوص محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: مجید ایوبی و روزبه شاه علیدوست محروم هستند، میلاد کرمانی نیز مصدوم است و غیر از او بازیکن محروم یا مصدوم دیگری نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز