خبرگزاری کار ایران

قرار است ما مربیان لال شویم؛

قلعه‌نویی: حق استقلال باخت نبود / باید بمانم تا آدم‌های فاسد بروند!

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۵۰

وقتی هستی پهلوان هستی و آرامش می‌دهی؟ من تعجب می‌کنم چرا مطبوعات پیگیری نکردند. هستی پول می گیری و بازی می‌کنی، آدم خوبی هستی، ولی وقتی می‌روی آدم بد می شوی.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط فعلی معتقد است کاری کرده اند کهمربیان لال شوند و چیزی در مورد مسائل داوری نگویند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری که پس از شکست سنگین تیمش برابر سپاهان برگزار شد، گفت: این برد را به سپاهان تبریک می گویم. همچنین ورزشگاه فولادشهر پر از تماشاگر شده که این هم جای تبریک دارد. من به نتیجه کاری ندارم چراکه قرار شده ما مربیان لال شویم و در مورد داوری حرف نزنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه قرار شد مربیان لال باشند و در مورد مسایل دیگر صحبت نکنند، افزود: کارشناسان داوری ارزیابی خوبی داشته باشند و واقعیت‌ها را بگویند حالا که قرار نیست مربیان حرف بزنند کارشناسان در مورد مسایل داوری به سازمان لیگ بگویند.

سرمربی استقلال همچنین با بیان اینکه حق ما باخت نبود، متذکر شد: بالای ۸ خطا پشت محوطه جریمه گرفتیم و ۸-۹ کرنر زدیم ولی با این داوری اگر می بردیم دوستان قلم به دست چه تیترهایی می‌زدند؟ ولی قرار شده ما حرف نزنیم و حسین عسگری به مسایل داوری رسیدگی کند.

وی یادآور شد: فلان مربی و فلان بازیکن جریمه می‌شوند، خدا وکیلی حق ما باخت نبود. الان هم می‌گویم کرنر زدیم و ضربات کاشته زیادی هم زدیم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت شکایت از نکونام گفت: یک ماه و نیم دیگر همه چیز برای مردم مشخص می‌شود. یا آنه که اتهامت زدن وضعیتشان مشخص می‌شود یا در دادگاه فوتبال به اتهام ها رسیدگی می‌کنند. مگر رائول و دل پیرو از تیم‌های خود نرفتند چرا آنها حرفی نمی زنند؟ مرام پهلوانی در فوتبال ما نیست.

وی ادامه داد: یک بازیکن می‌رود همه چیز خراب می شود وقتی هستی پهلوان هستی و آرامش می‌دهی؟ من تعجب می‌کنم چرا مطبوعات پیگیری نکردند. هستی پول می گیری و بازی می‌کنی، آدم خوبی هستی، ولی وقتی می‌روی آدم بد می شوی.


قلعه نویی با بیان اینکه یکسری صحبت‌ها را برای آخرتم گذاشته بودم، گفت: شفیع زاده شاهد است یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون گرفتم، ۳۰۰ میلیون خرج کردم و ۱۵۰ میلیون هم طلب دارم و شکایت هم نکردم. فقط یکی دو بار گفتم پولم را بدهید. در تبریز بودم، حسینیه درست کردم، بروید بپرسید. باید بمانم تا آدم‌هایی که فساد اخلاقی دارند بروند. امثال من بروند فضای برای آن آدم‌ها بیشتر می شود. خواهش می‌کنم بروید معاون وقت بانک صادرات را بیاورید و کمک‌های خیریه‌ای که انجام دادیم را بگویند.


وی همچنین بدرباره وضعیت خط دفاعی تیمش گفت: خرسندنیا یکی از بهترین مدافعان بود و اگر می دانستم صادقی مصدوم است مدافع دیگری می‌گرفتیم تا برخلاف میل‌ خود خرسندنیا هافبک دفاعی را در دفاع به کار نمی‌گرفتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز