خبرگزاری کار ایران

هیچ داوری شرافتش را زیر پا نمی گذارد؛

گل‌محمدی: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم / باید به داوران جوان اعتماد کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۳۰

تغییرات زیادی تیم ذوب‌آهن داشته و همچنین برخی از بازیکنان مصدوم شده بودند و چند بازیکن جدید هم به ما اضافه شد. با توجه به این تغییرات برای هماهنگی به زمان نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر بخواهیم به شرایط و مشکلاتی که پرسپولیس در چند روز اخیر داشته فکر کنیم بازنده می‌شویم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: فردا بازی حساسی برای هر دو تیم است. با توجه به جدول امتیازگیری دو تیم بازی از حساسیت خاصی برخوردار است و هر تیمی که سه امتیاز این مسابقه را بگیرد جهش خوبی در لیگ خواهد داشت و می‌تواند راحت‌تر کارش را ادامه دهد. ما تمرینات خوبی داشتیم و هفته به هفته بهتر شده‌ایم. تغییرات زیادی تیم ذوب‌آهن داشته و همچنین برخی از بازیکنان مصدوم شده بودند و چند بازیکن جدید هم به ما اضافه شد. با توجه به این تغییرات برای هماهنگی به زمان نیاز داریم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت پرسپولیس گفت: حریف هم شرایطش در لیگ مثل ماست و به این سه امتیاز نیاز دارد بنابراین با تمام قوا مقابل ما قرار می‌گیرد و میزبان است و از حمایت هوادارانش برخوردار می‌شود، بازی سختی در انتظار ماست. پرسپولیس مشکلاتی در چند روز اخیر داشته و مشکل پیام صادقیان هم داشته است. اگر بخواهیم به این چیزها فکر کنیم بازی را واگذار می‌کنیم. پرسپولیس همیشه قدرتمند است و بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. انتظارم از بازیکنان این است که با تمام وجود و تمرکز بالا بازی کنند و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم، یکی دو مصدوم داشتیم که اکنون نجف‌زاده با ما تمرین می‌کند و حسن‌زاده هم دستش را عمل کرده است.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه ظاهراً مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بابت اینکه یکی از کمک‌ داوران همشهری علی دایی است از این بابت نگرانی دارند، گفت: ‌ من از این مسئله اطلاع نداشتم و الآن این صحبت را شنیدم، اما هیچ داوری نمی‌خواهد شرافت خودش را زیر پا بگذارد و ما برای همه داوران احترام خاصی قائل هستیم. این صحبت‌ها صحبت‌های درستی نیست که در جامعه فوتبال ما انجام می‌شود باید به داوران جوان اعتماد کنیم، هر چند مشکلاتی هم برای تیم‌ها به وجود می‌آید اما باید با اعتماد به داوران جوان باعثپیشرفت داوری شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز