خبرگزاری کار ایران

هر کس بهتر باشد درون دروازه می ایستد؛

غلامپور: نیلسون و مکانی با هم کنار آمده اند / بازیکنان قدرتمندی در اختیار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۶۲

عملکرد نیلسون و مکانی از لحاظ فنی خیلی خوب است و از نظر اخلاقی که ملاک مهمی برای ما است نیز جای بحثندارند. این دو دروازه بان در این مدت به خوبی با هم کنار آمدند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سوشا مکانی و نیلسون در این مدت به خوبی با هم کنار آمده‌اند و از این نظر نگرانی نداریم.

به گزارش ایلنا، بهزاد غلامپور درباره آخرین وضعیت آماده سازی بازیکنان پرسپولیس در اردوی ترکیه اظهار داشت: بازیکنان تیم به آمادگی خوبی رسیده‌اند ولی کار ما هنوز تمام نشده است. البته کار آماده‌سازی هیچ وقت تمامی ندارد اما آنچه اهمیت دارد این است که همه چیز طبق برنامه پیش رفته است. برای حفاظت از دروازه هم که بهترین‌های لیگ سال قبل را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: عملکرد نیلسون و مکانی از لحاظ فنی خیلی خوب است و از نظر اخلاقی که ملاک مهمی برای ما است نیز جای بحثندارند. این دو دروازه بان در این مدت به خوبی با هم کنار آمدند و از این نظر مشکل و نگرانی نداریم.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس درباره بحث‌های همیشگی که با حضور دو دروازه‌بان سطح بالا در یک تیم، مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: این مساله حل شده است. نیلسون و مکانی می‌دانند هر کس بهتر و آماده‌تر باشد درون دروازه قرار می‌گیرد. مسائل فنی، بدنی، روحی، روانی و نظم نیز در کنار هم دیده می‌شود.

غلامپور در ادامه به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که گفتم بین هر سه دروازه‌بان ارتباط صمیمی برقرار است، آنها حرفه‌ای هستند و مساله را طوری مدیریت کرده‌ایم که همه چیز در ابتدا روشن باشد. نیلسون، سوشا و صفرزایی با علم و آگاهی آمده‌اند و به دشواری کاری که پیش رو دارند واقف هستند.

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس در پایان درباره شرایط کلی تیم تصریح کرد: کل تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد. برای اینکه لیگ را به خوبی شروع کنیم، شرایط سخت و سنگینی پشت سر گذاشته شد. بازیکنان قدرتمندی هم داریم و با حفظ استخوانبندی سال قبل می‌توانیم زودتر به نتیجه برسیم. البته عوامل مختلفی در نتیجه‌گیری تاثیر می‌گذارد و همه چیز بعد از شروع بازی‌ها معلوم می‌شود. طبیعی است که در هفته‌های ابتدایی، تیم‌ها جا نیفتاده‌اند ولی هدف این است که تا نیم فصل ذخیره خوبی از امتیازات داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز