خبرگزاری کار ایران

وزیر پیگیر مسائل كشتی و بنا؛

رنگرز: اعتبارات خوبی برای برگزاری جام‌جهانی کشتی مد نظر است

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۱۴

منابع مورد نظر جهت رفع مشكلات و برگزاری جام جهانی تهران از دو محل منابع اعتبارات وزارت ورزش و اسپانسر تامین و امیدواریم بستری فراهم می شود.

نائب رئیس فدراسیون كشتی گفت: منابع مورد نظر جهت رفع مشكلات موجود كشتی و برگزاری جام جهانی تهران از دو محل منابع اعتبارات وزارت ورزش و اسپانسر تامین می شود.

حسن رنگرز در گفت‌وگو با ایلنا، عنوان داشت: جلسه عصر دیروز هیات رئیسه فدراسیون كشتی و وزارت ورزش و جوانان با محوریت نامه وزیر ورزش كه روز چهارشنبه هفته جاری نوشته شده بود، مساعدت لازم در خصوص رفع مشكلات ورزش كشتی صورت گیرد، با حضور ساور و حمید سجادی برگزار شد.

وی با اشاره به اینكه در جلسه مشترك دو محور مد نظر بود، اظهار داشت: چگونگی برگزار جام جهانی كشتی و مسائل مرتبط با آن و توجه وی‍ژه به اردوهای تیم ملی آزاد و فرنگی و پرداخت حق‌الزحمه كادر فنی صورت گیرد، رئوس ما طلب طرح شده بود. در این جلسه با مساعدت معاونین وزارت ورزش بخش عمده‌ای از مشكلات ورزش كشتی در شرف حل شدن قرار گرفت تا میزبانی خوبی در جام جهانی كشتی داشته باشیم.

نائب رئیس فدراسیون كشتی با تاكید بر اینكه در این جلسه مشترك پرداخت بخشی از مطالبات شركت اجرایی طرف قرارداد برگزاری جام جهانی مد نظر بود، گفت: در مورد هزینه‌های مقدمات كار جام جهانی كه مورد نیاز است، صحبت تا در گام اول در خصوص هزینه هتل مشكل خاصی نداشته باشیم.

رنگرز با اشاره به اینكه مقرر شده جلسات مشترك به صورت هفته‌ای برگزار و روند پیشرفت كارها رصد شود، تصریح كرد: منابع مورد نظر جهت رفع مشكلات و برگزاری جام جهانی تهران از دو محل منابع اعتبارات وزارت ورزش و اسپانسر تامین و امیدواریم بستری فراهم شود تا خیلی سریع كارها به بهترین وجه انجام شده و شاهد حضور محمد بنا در مجموعه كشتی فرنگی باشیم.

وی این چنین ادامه داد: در حوزه كادر فنی مساعدت لازم صورت گرفت تا حق‌الزحمه دوستان پرداخت شود تا شاهد برگزاری كیفی‌تر اردوهای تیم ملی باشیم. در كل این جلسه رضایت بخش بود. امیدواریم مصوبات این جلسه در هفته پیش رو اجرایی شود تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

نائب رئیس فدراسیون كشتی در خصوص نامه كناره‌گیری محمد بنا گفت: وی برای ما خیلی عزیز است. تاكید می‌كنم شخص وزیر پیگیر مسائل روز كشتی فرنگی و محمد بنا است. همه ما اعتقاد داریم دغدغه محمد بنا كشتی است. اگر امروز محمد بنا در كنار كشتی حضور فیزیكی ندارد ولی فكر و قلب وی با كشتی است. امید داریم با رفع مشكلات موجود شاهد حضور هر چه سریع‌تر وی در رأس كشتی فرنگی كشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز