خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: سکوت رادیویی کنید

استقلالی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۹۳

قریب مدیرعامل اسبق استقلال حرف خوبی می‌زد و می‌گفت در چنین مواقعی باید سکوت رادیویی کنیم!

سرمربی استقلال در تمرین امروز آبی‌ها به بازیکنان توصیه کرد که به هیچ وجه با رسانه‌ها مصاحبه نکنند.

قلعه‌نویی با اشاره به این مطلب که از فردا ظهر در هتل المپیک وارد اردو می‌شوند، گفت: در طول هفته خواهش کرده‌ام و امروز هم دوباره تاکید می‌کنم که مصاحبه نکنید. اگر قرار است حرف بزنیم داخل زمین بهتر است. قریب مدیرعامل اسبق استقلال حرف خوبی می‌زد و می‌گفت در چنین مواقعی باید سکوت رادیویی کنیم!

به گزارش ایلنا، به هر حال قطار ما راه افتاده و طبیعی است که یک سری سنگ‌اندازی می‌کنند اما باید خوشحال باشیم که ما در صدر جدول هستیم و در جام حذفی هم خوب بودیم. الان بهترین موقع برای سنگ زدن به ماست و اگر سکوت رادیویی کنیم کمتر وارد حاشیه می‌شویم.

سرمربی استقلال در مورد دربی گفت: بازی روز جمعه هم از نظر من سه امتیازی است اما شاید برای مردم 100 امتیازی باشد، آن هم به خاطر همین دوربین‌ها و تماشاگران است اما ما باید به انتهای فصل فکر کنیم، جایی که قرار است جام را بالای سر ببریم و این هدف ماست. این بازی هم وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است و حکم فینال دارد چون تمام بازی‌های دور برگشت یک فینال است.

قلعه‌نویی در ادامه با تاکید دوباره بر ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان افزود: مصاحبه نکنید و مصاحبه‌ حاشیه‌ای هم که اصلا به هیچ عنوان در کار نباشد. در زمین هم تمام فکر شما اهداف تاکتیکی بازی باشد. نتیجه هم دست خداست. اگر خدا خواست می‌بریم اگرنه حریف پیروز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز