خبرگزاری کار ایران

عضو شورای سیاستگذاری ستاد در گفتگو با ایلنا:

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان یزد تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۴

بر اساس تصمیم ستاد مرکزی، مقرر شد تا یک شورای سیاستگذاری 7 نفره برای پشتیبانی و همفکری با رئیس ستاد تشکیل شود/ اگرچه تمایل این ستاد به اصلاح طلبان است ولی این مانع حضور اصولگرایان صادق به انقلاب و افراد مستقل در ستاد نیست.

ایلنا-یزد: رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان یزد تعیین شد.

به گزارش ایلنا از یزد، سید حمید کلانتری در گفتگو با ایلنا از انتصاب غلامعلی سفید استاندار اسبق یزد به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی در استان یزد خبر داد.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مرکزی، مقرر شد تا یک شورای سیاستگذاری 7 نفره برای پشتیبانی و همفکری با رئیس ستاد تشکیل شود.

کلانتری گفت: اگرچه تمایل این ستاد به اصلاح طلبان است ولی این مانع حضور اصولگرایان صادق به انقلاب و افراد مستقل در ستاد نیست.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد آیت ا... هاشمی در استان یزد گفت: با توجه به شرایط حساس کشور، ضرورت دارد تا همه اقشار مختلف در انتخابات حضور فعال داشته باشند و حمایت خود را از آیت الله هاشمی اعلام کنند.

غلامعلی سفید پیش از این عهده دار مسئولیت هایی نظیر معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری، معاون برنامه ریزی استانداری یزد، رئیس ستاد معین بازسازی منطقه شمال کشور، استاندار یزد (1380-1372)، مشاور وزیر مسکن و شهرسازی (1384-1380)، سرپرست پارک علم و فناوری استان یزد بوده است و هم اکنون مدیرعامل موسسه خیریه فرهنگی جوادالائمه «ع» است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز