خبرگزاری کار ایران

مشروح مراسم گرامیداشت نماینده فقید تفت و میبد اعلام شد؛

آقاتهرانی در مراسم چهلم یحیی زاده سخنرانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۲۲

اکنون که در آستانه اربعین ارتحال نماینده فقید تفت و میبد قرار داریم، هنوز یاد و خاطره‌ی شور و شعور دینی و همت والا و حضور خدایی و عاشقانه شما مردم بزرگوار و قدرشناس و مدافع اسلام عزیز در سراسر استان و کشور، تسلی بخش فقدان آن یار سفر کرده، برای بازماندگان است.

ایلنا-یزد: برنامه های چهلمین روز درگذشت زنده یاد حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده نماینده فقید تفت و میبد اعلام شد.

به گزارش ایلنا از میبد، در اطلاعیه ای که خانواده مرحوم یحیی زاده در این خصوص منتشر کرده، آمده است:

اکنون که در آستانه اربعین ارتحال سلاله زهرای مرضیه سلام الله علیها و نماینده خدوم و پرتلاش مجلس شورای اسلامی و جانباز شیمیایی دفاع مقدس قرار داریم، هنوز یاد و خاطره‌ی شور و شعور دینی و همت والا و حضور خدایی و عاشقانه شما مردم بزرگوار و قدرشناس و مدافع اسلام عزیز در سراسر استان و کشور، تسلی بخش فقدان آن یار سفر کرده، برای بازماندگان است.

بدینوسیله برنامه‌ها و مراسم گرامیداشت اربعین نماینده خدوم شهرستان‌های تفت و میبد به شرح زیر اعلام می‌شود:

1) مراسم اربعین: شامگاه پنج شنبه شب مورخ 26 /2/ 92 بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام «ره» شهرستان تفت.

2) مراسم اربعین: صبح جمعه مورخ 27 / 2 / 92 از ساعت 8 تا 11:30 در مسجد جامع قلعه فیروزآباد میبد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی.

3) مراسم روضه خوانی: از چهارشنبه شب 25/ 2/ 92 تا جمعه شب مورخ 27/ 2/ 92 درحوزه علمیه میبد (روبروی پارک فلسطین).

4) مراسم روضه خوانی: پنجشنبه شب، مورخ 26 /2 /92 از ساعت 9:30 در امامزاده پیر چراغ بیده.

5) مراسم بزرگداشت: شامگاه جمعه 27/ 2/ 92 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد المهدی یخدان (از طرف هیات پهلوانی و زور خانه ای میبد).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز