خبرگزاری کار ایران

۱۲۳ شهید عملیات مرصاد از همدان، شهدای پیروزی جنگ ۸ ساله هستند

کد خبر : ۹۲۷۱۰

فرمانده گردان ۱۵۷ دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه عملیات مرصاد حسن ختام دوران دفاع مقدس بوده است، گفت: ۱۲۳ شهید عملیات مرصاد از استان همدان، شهدای پیروزی جنگ ۸ ساله هستند.

ایلنا: رضا اکبری‌پور، فرمانده گردان ۱۵۷ دوران دفاع مقدس، شب گذشته (۵ مرداد) در خاطره گویی عملیات مرصاد گفت: منافقین و دشمنان اسلام همواره احمق هستند و این ویژگی همواره موجب شکست آنان شده است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ وی به ایستادن نیروهای ۵۰۰ نفره رزمندگان ایرانی در برابر تیم ۵ هزار نفره منافقین در عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد انتقام سختی از منافقین گرفتند و این عملیات نشان داد هیچ دشمنی جرات شیطنت به نظام جمهوری اسلامی ایران را در عمل نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه عملیات مرصاد حسن ختام دوران دفاع مقدس بوده است، بیان داشت: ۱۲۳ شهید لشکر انصارالحسین (ع) همدان در عملیات مرصاد تقدیم انقلاب و اسلام شده است.

یکی دیگر از رزمندگان عملیات مرصاد در ادامه گفت: منافقین در روز سوم خرداد سال ۶۷ با حرکت از عراق به سوی مرز جمهوری اسلامی و گذشت از مرز وارد شهر اسلام آباد شده و جنایت‌هایی را ایجاد نمودند.

خلیل افشار با بیان اینکه گردان ۱۵۴ حضرت علی اکیر (ع) و ۱۵۵ حضرت علی اصغر (ع) در تنگه مرصاد به عنوان اولین گردان در برابر منافقین ایستادند، افزود: این عملیات به نام عملیات مرصاد معرفی شد.

وی با تاکید براینکه عملیات مرصاد افتخاری بزرگ برای رزمندگان همدانی بوده و هست، تصریح کرد: رزمندگان همدانی در حفظ تنگه مرصاد از دست دشمنان تلاش‌های بزرگی داشته‌اند.

دیگر رزمنده عملیات مرصاد در ادامه با تشریح اجرای عملیات مرصاد گفت: این عملیات به عنوان یکی از مهم‌ترین عملیات‌ها در روزهای پایانی جنگ بود که منافقین به شدت شکست را در این عملیات احساس کردند.

علی اسماعیل بیگی با بیان اهمیت این عملیات عنوان نمود: منافقین با انجام جنایت‌هایی قصد براندازی حکومت اسلامی را در روزهای پایانی جنگ داشتند که این امید تبدیل به ناامیدی ابدی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز