خبرگزاری کار ایران

تدوین ۱۲ جلد کتاب با محوریت نقش رزمندگان همدانی در دفاع مقدس

کد خبر : ۹۲۷۰۳

این 12 جلد در حال تدوین و برنامه‌ریزی است.

ایلنا: مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به نقش مهم رزمندگان همدانی در جنگ، از تدوین ۱۲ جلد کتاب با محوریت نقش رزمندگان همدانی در دوران دفاع مقدس و چاپ و توزیع آن خبر داد.

مبه گزارش ایلنا از همدان؛ حمدجواد زمردیان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، در بزرگداشت عملیاد مرصاد در باغ موزه دفاع مقدس همدان گفت: ۵ مرداد، بیست و پنجمین سالروز حماسه آفرینی رزمندگان همدانی در عملیات مهم مرصاد است.

وی با نکوداشت این سالروز و این عملیات غرور افکن اضافه کرد: عملیات مرصاد به عنوان یکی از مهم‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس در لحظات پایانی جنگ در برابر منافقین اتفاق افتاد.

وی با اشاره به تدوین ۱۲ جلد کتاب با محوریت نقش رزمندگان همدانی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این ۱۲ جلد در حال تدوین و برنامه‌ریزی است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در ادامه گفت: خاطرات دوران ۸ ساله دفاع مقدس در قالب ۵ مقطع توسط فرماندهان و رزمندگان لشکرهای انصارالحسین (ع) همدان مدیریت شده است.

زمردیان با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان و فرماندهان استان همدان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بازخوانی خاطرات این دوران دارای ۲ ثمره به نام‌های الوند تا قراویز و بهار ۸۲ به عنوان کتاب‌های اول و سوم بوده است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های دوم و چهارم این خاطرات در حال نوشته شدن است، اظهار داشت: امیدواریم یکی از این ۲ کتاب در هفته دفاع مقدس امسال آماه چاپ و توزیع شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ عنوان کتاب از دوران دفاع مقدس در حال آماده شدن برای چاپ است، ادامه داد: ۴ عنوان از این ۱۱ عنوان کتاب مربوط به تاریخ جنگ است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز امیدواری کرد با حمایت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و استانداری بتوان این کتاب‌ها را چاپ نمود.

زمردیان با بیان اینکه چاپ این عناوین کتب با اعتبار یک میلیارد ریالی چاپ می‌شوند، عنوان نمود: همه آثار در دفاع مقدس همچون نقش زنان در دفاع مقدس قابلیت ارائه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز