خبرگزاری کار ایران

دانشـگاه دریـانوردی و عـلوم دریـایی چـابهار؛ مـجوز دكـتری زبـان انـگلیسی گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۸

دانشگاه برای توسعه رشته كاربردی دریانوردی می‌تواند استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بندرعباس را تحت پوشش علمی در این خصوص قرار دهد.

 ایلنا: دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار موفق به کسب مجوز پذیرش دانشجوی دکتری در رشته آموزش زبان انگلیسی از دفتر گسترش آموزش عالی شد.                                         

به گزارش خبرنگار ایلنا از چابهار، رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریای چابهار اظهار داشت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته توسط ریاست دانشگاه و  پس از بررسی توانمندیهای تخصصی، دانشگاه توانست مجوز پذیرش دانشجوی دکتری در رشته آموزش زبان انگلیسی از دفتر گسترش آموزش عالی كسب نماید و افتخاری دیگر را برای این دانشگاه تخصصی در راستای ایجاد بسترهای لازم برای توسعه آموزشی زبان‌های خارجی  و روابط علمی ثبت نماید.

امین بهزاد مهر ادامه داد: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با بهره مندی از توانمندیهای اساتید مجرب، می‌تواند با جلوگیری از خروج سرمایه‌های انسانی و اقتصادی با فراهم کردن شرایط جهت ادامه تحصیل دانشجویان در مقاطع دكتری رشته زبان انگلیسی، این رشته كاربردی كه بسیاری از علاقمندان به این رشته به دلیل مشكلات اقتصادی و غیره نمی‌توانستند جهت گرفتن مدرك دكتری به خارج كشور و یا استانهای مركزی سفر كنند را مورد پذیرش قرار داده و فضایی گسترده برای علاقمنمدان به مقطع دكتری زبان انگلیسی در منطقه ایجاد نماید.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در مهرماه سال جاری در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو خواهد كرد و  باتوجه به استقبال قابل توجه علاقمندان، دانشگاه برای توسعه این رشته كاربردی كه می‌تواند استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بندرعباس را تحت پوشش علمی در این خصوص قرار دهد، برنامه‌ریزی‌های مدونی صورت داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز