خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار هرمزگان:

یک ریال از حقوق کارگران هرمزگانی نباید پایمال شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۹۳

شركت های و واحدهی كه از پرداخت حقوق كارگران خوداداری میكنند در صورت ادامه روند با آنها قانون به شدت برخورد خواهد شد.

ایلنا - بندرعباس:معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه پرداخت مطالبات كارگران در راس امور قرار گیرد،‌گفت: حتی یك ریال از حقوق كارگران كه نماد زحمت و تلاش هستند نباید پایمال شود و مسئولان این امر را باید از اهم وظایف خود بدانند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، گل محمد بامری در جلسه كمیسون كارگری، با اشاره به اینكه كارگران ستون عمران و آبادانی كشور هستند زحمات آنها را همچون خون در رگها برای حیات جامعه ضروری دانست و از مسئولان و مدیران واحدهای اشتغالی خواست تا در صورت و جود حقوق های معوقه هرچه سریعتر نسبت به پرداخت آنها اقدام كنند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود با بیان اینكه در بحث كارگری وضعیت استان مطلوب است، افزود:برای بهبودی بیشتر این وضیعت ادارات،سازمان ها و واحدهی صنعتی و معدنی را موظف به پرداخت مطالبات پیمانكاران دانست و تصریح كرد:پرداخت مطالبات پیمان كاران زمینه ساز پرداخت حقوق كارگران است كه هرگز نباید از این مهم چشم پوشی كرد.

این مقام مسئول حمایت از كارگران را وظیفه همه مسئولان خواند و تصریح كرد:حتی یك ریال از حقوق كارگران كه نماد زحمت و تلاش هستند نباید پایمال شود و مسئولان این امر را باید از اهم وظایف خود بدانند.

بامری تصریح كرد شركت های و واحدهی كه از پرداخت حقوق كارگران خوداری می‌كنند در صورت ادامه روند با آنها قانون به شدت برخورد خواهد كرد.

بامری در پایان سخنان خود با اهدای تقدیر نامه ای از اعضای كمیسون كارگری استان به خاطر بهبود و ضیعت كارگری تقدیر و تشكر كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز