خبرگزاری کار ایران

همزمان با یادواره شهدای صنعت آب و برق:

برگزاری مسابقات سراسری دو صحرانوردی وزارت نیرو در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۵۱

این مسابقات به ترتیب رده های سنی در مسافت های پنج هزار، چهار هزار، سه هزار، سه هزار و 500، دو هزار، یک هزار و 500، یک هزار و 200، یک هزار و 800 متر برگزار شد.

ایلنا - بندرعباس: بیست و دومین دوره مسابقات سراسری دو صحرانوردی کارکنان و کارمندان وزارت نیرو از ده استان كشور، هفتم دی ماه امسال به میزبانی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مسئول اجرایی مسابقات سراسری دو صحرانوردی وزارت نیرو در این باره گفت: این دوره از مسابقات با حضور ده تیم و 51 دونده از شركت های تابعه وزارت نیرو سراسر كشور و در هشت رده سنی مختلف؛ از زیر 30 سال تا بالای 55 سال انجام شد.

یوسف آشوری گفت: این مسابقات به ترتیب رده های سنی در مسافت های پنج هزار، چهار هزار، سه هزار، سه هزار و 500، دو هزار، یک هزار و 500، یک هزار و 200، یک هزار و 800 متر برگزار شد.

به گفته وی؛ در اختتامیه این مسابقات كه با حضور "مالک حسین زاده" مسئول دبیرخانه شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و مدیرعامل توزیع برق هرمزگان برگزار شد، سه تیم آذربایجان شرقی، فارس و هرمزگان به ترتیب به عنوان تیم های برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند و تیم استان قزوین نیز توانست كاپ اخلاق این دوره را از آن خود نماید.

آشوری افزود: در این دوره از مسابقات،تیم های كردستان، فارس، هرمزگان، آذربایجان شرقی، كردستان، تهران، یزد، مركزی، قزوین و كرمانشاه حضور داشتند.

شایان ذكر است؛نتایج این مسابقات از سوی رییس انجمن دو و میدانی وزارت نیرو به شرح ذیل اعلام شد و از نفرات اول تا سوم با اهدا مدال و لوح سپاس، تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز