خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آمل:

مردم با بیداری و هوشیاری انتخاب می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۸۶

مردم اصل درایت و بصیرت را برای رای دادن به كاندیداهای موردنظر خود مدنظر دارند و می‌توانند فرد اصلاح را برای اداره كشور و شهر انتخاب كنند.

ایلنا: امام جمعه آمل گفت: مردم ما با بیداری و هوشیاری در انتخابات حضور می‌یابند.

به گزارش ایلنا از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی در حاشیه حضور در صندوق اخذ رای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: هوشیاری و بیداری مردم در انتخاب افراد اصلح موثر است.

وی با اشاره به اینكه مردم با شعوری كه دارند معیارهای انتخاب اصلح را به خوبی می‌دانند، یادآور شد: مردم اصل درایت و بصیرت را برای رای دادن به كاندیداهای موردنظر خود مدنظر دارند و می‌توانند فرد اصلاح را برای اداره كشور و شهر انتخاب كنند.

رحمانی با تاكید براینكه شور و استقبال مردم در پای صندوق‌های رای بسیار خوب مشاهده می‌شود، ابراز داشت: رهبری نیز در همان ابتدای زمان اخذ رای به مردم توصیه كردند كه در ساعات اولیه رای خود را در صندوق بریزنند.

امام جمعه آمل با بیان اینكه رئیس‌جمهور باید توسعه زیربناهای ماندگار را در برنامه‌های خود داشته باشد، اظهار كرد: رئیس‌جمهور متدین هم فرهنگ اسلامی و اقتصادی را مدنظر داشته باشد.

وی با اشاره به اولویت‌های رئیس‌جمهور آینده بیان داشت: رئیس‌جمهور آینده توسعه فرهنگ دینی و اسلامی و توجه به اقتصاد اسلامی را در برنامه‌های خود داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز