خبرگزاری کار ایران

تشریح فعالیتهای ستاد بازسازی بنیاد مسکن گلستان در مناطق زلزله زده

تعداد 22 روستا که غالبا بر اثر زلزله دچار صد در صد تخریب، شده تحت پوشش ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان قرار دارد.

گرگان - ایلنا: مسئول ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در منطقه زلزله زده شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی در توضیحاتی به تشریح عملکرد این ستاد پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، رضایی با بیان اینکه تعداد 22 روستا که غالبا بر اثر زلزله دچار صد در صد تخریب، شده تحت پوشش ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان قرار دارد افزود: با تاکیدات مدیر کل بنیاد مسکن استان و همچنین مدیر امور ماشین آلات بنیاد مسکن استان عملیات آواربرداری در کلیه روستاهای تحت پوشش ستاد بازسازی استان به پایان رسیده است.

وی همچنین اظهار داشت: با پاپان آواربرداری بیش از 1615 واحد، عملیات پی کنی 1044 واحد انجام گرفته و آرماتوربندی 627 واحد نیز به پایان رسیده است.

رضایی در ادامه گفت: بتن ریزی 327 واحد و نصب اسکلت 116 واحد با نظارت ناظرین فنی بنیاد مسکن استان که در این روستاها مستقر هستند، انجام شده است.

مسئول ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، با اشاره به اینکه 52 واحد در مرحله بتن ریزی سقف قرار دارند، ابراز داشتند: دیوارچینی 11 واحد در دو روز آینده به پایان خواهد رسید.

وی در پایان ازمدیرکل و معاونین بنیاد مسکن استان و کلیه همکارانشان در ستاد معین بازسازی به جهت تلاش شبانه روزی تقدیر و تشکر كردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز