خبرگزاری کار ایران

خانواده بزرگ تأمین اجتماعی عضو مهمی در كالبد جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۵

خانواده بزرگ تأمین اجتماعی از جمله كارگران، كارفرمایان، بازنشستگان و مستمری بگیران همگی با حضور خود در عرصه های مختلف از جمله انتخابات و تظاهرات در ایجاد حماسه های مختلف و تجلی عینی وحدت و تعاون اجتماعی نقش خود را به خوبی ایفا كرده اند

ایلنا-گرگان: مدیركل تأمین اجتماعی استان گلستان درجمع كاركنان و بازنشستگان اداره منابع طبیعی گفت: تقویت بنیان خانواده و نگرش مثبت افراد نسبت به این اصل مهم باعث سلامتی روح و جان جامعه می شود و اجتماع را از گزندهای مختلف بیرونی و درونی حفظ می كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان،حسین امیری افزود: هر واحد خانواده اساس تشكیل یك اجتماع است و همانطور كه اعضای بدن هماهنگ با یكدیگر هستند خانواده ها و اعضای آنها نیز برای زندگی بهتر و استاندارد باید هماهنگی و همكاری موثری داشته باشند.

وی اظهار كرد: هر جامعه ای نیز خود در واحدهای بزرگتر از خانواده،‌ در قالب اجتماع سازمان ها، نهادها، و گروه های جمعی و تعاونی است و خانواده بزرگ تأمین اجتماعی نیز عضو مهمی در كالبد جامعه محسوب می شود.

وی یادآور شد: خانواده بزرگ تأمین اجتماعی از جمله كارگران، كارفرمایان، بازنشستگان و مستمری بگیران همگی با حضور خود در عرصه های مختلف از جمله انتخابات و تظاهرات در ایجاد حماسه های مختلف و تجلی عینی وحدت و تعاون اجتماعی نقش خود را به خوبی ایفا كرده اند.

امیری ادامه داد: تأمین اجتماعی گلستان همواره بر بهره گرفتن از سرمایه ذهنی و تجربی بازنشستگان همت گمارده و در قالب كانون های بازنشستگی آنها را گردهم آورده است كه در برایند خود جایگاه ثابتی در امر تصمیم گیری های كلان دارند.

مدیر كل تأمین اجتماعی گلستان در خاتمه گفت: اعطای تسهیلات قرض الحسنه، اجرای تورهای گردشگری و زیارتی، حضور در جلسات اداری و خدمات ویژه بیمه ای و درمانی دیگر برای بازنشستگان و خانواده های آنان از جمله افتخارات تأمین اجتماعی گلستان محسوب می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز