خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه:

با رشد ناخالص ملی صفر و تورم ۳۹ درصدی روبرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۳۱

کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی در سال گذشته افزایش یافت و با رشد ناخالص ملی صفر و تورم ۳۹ درصدی روبه‌رو شدیم.

ایلنا: رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه به مناسبت روز صنعت در جمع خبرنگاران، وضعیت صنعتی و تولیدی استان کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، کیوان کاشفی با اشاره به وضعیت نامناسب تولید و صنعت در کشور و استان گفت: بخش صنعت مظلوم واقع شده و باید به اندازه بخش کشاورزی به آن توجه شود.

وی افزود: خدمات بسیاری در حوزه اقتصادی در کشور ارائه شده و بالا رفتن غیرقابل پیش‌بینی نرخ ارز، اتفاق ناخوشایندی بود که رخ داد.

کاشفی تصریح کرد: کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی در سال گذشته افزایش یافت و با رشد ناخالص ملی صفر و تورم ۳۹ درصدی روبه‌رو شدیم.

وی با اشاره به مشکلات بخش خصوصی، تولید و صنعت، ادامه داد: بخش صنعت مظلوم واقع شده و باید به اندازه بخش کشاورزی به آن توجه شود.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمانشاه گفت: سیاست‌گذاری‌ها و دیدگاه‌ها نسبت به بخش صنعت مطلوب نیست و امروز فضا یک فضای متغیر است.

کاشفی با تاکید بر اینکه پس از انتخابات فضای امید و شادابی در جامعه گسترش یافت، افزود: نیاز به هم‌دلی و همراهی داریم تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با تاکید بر مهار تورم بیان داشت: قانون کسب و کار به‌خوبی اجرا نمی‌شود و منتظر تصویب قانون حمایت از تولید ملی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز