خبرگزاری کار ایران

مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان:

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره فصلی مطبوعات تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۰۵

هم اکنون بیش از 106 نفر از فعالان رسانه‌ای اعم از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نمایندگی‌های نشریات سراسری و رسانه‌های دیداری و شنیداری به عضویت رسمی سرای روزنامه نگاران کردستان درآمده‌اند.

ایلنا: مدیر سرای روزنامه نگاران استان کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان تا ۱۷ تیرماه خبرداد.

خبات ساعدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از سنندج اظهار داشت: سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان و با حمایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ومدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان را برگزار می‌کند.

وی افزود: طی شش ماه اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای در استان و در قالب آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های سرای روزنامه‌نگاران صورت گرفته است که از جمله می‌توان به برگزاری کارگاه آموزشی امنیت فضای سایبر با همکاری پلیس فتای استان و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با این نهاد اشاره کرد.

ساعدی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۱۰۶ نفر از فعالان رسانه‌ای استان اعم از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نمایندگی‌های نشریات سراسری و رسانه‌های دیداری و شنیداری به عضویت رسمی سرای روزنامه نگاران کردستان درآمده‌اند، که جا دارد با جدیت هرچه تمام‌تر و با استفاده از توانمندی همه اصحاب رسانه استان برای ارتقای سطح کیفی آثار رسانه‌ای تلاش نماییم.

مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان گفت: تجهیز دفتر سرای روزنامه‌نگاران استان و ارائه خدمات اینترنت پرسرعت رایگان به اعضای سرا، تمهیدات لازم برای بهره‌مندی اصحاب رسانه استان از خدمات رفاهی و آموزشی دفا‌تر سرای روزنامه‌نگاران دیگر استان‌ها با بومی‌کردن تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های مختلف اجرایی و راه‌اندازی نخستین کتابخانه تخصصی رسانه در استان از اقدامات این سرا طی شش ماه اخیر بوده است.

وی یادآور شد: براساس دستورالعمل معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر برگزاری جشنواره‌های فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به صورت استانی و با توجه درخواست‌های مکرر اصحاب رسانه استان در این خصوص زمینه لازم برای برگزاری نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان در تیرماه سال جاری فراهم شده ‌است.

ساعدی خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه استان می‌توانند، آثار سه ماهه نخست سال جاری تا ۱۷ تیرماه به دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان واقع در دفتر سرای روزنامه‌نگاران استان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج ارسال کنند.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل برگزاری جشنواره‌های فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در استان‌ها، اصحاب رسانه می‌توانند در سه بخش مطبوعات استانی، دفا‌تر نمایندگی خبرگزاری‌ها و سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری در استان آثار تولیدی خود در سه ماهه فصل بهار را ارسال کنند.

مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان بیان داشت: تی‌تر، گفت‌و‌گو، گزارش خبری و انواع گزارش‌ها، سرمقاله - مقاله و یادداشت، عکس و صفحه‌آرایی از رشته‌ها و گرایش‌های شش‌گانه جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان به شمار می‌آید.

ساعدی در پایان سخنان اذعان داشت: اصحاب رسانه استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در استان و رسالت‌ها و مأموریت‌های سرای روزنامه‌نگاران به پایگاه اطلاع رسانی این سرا به نشانی kurdsara. blogfa. com مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز