خبرگزاری کار ایران

قادرزاده در گفت وگو با ایلنا:

مشکل ترافیک کردستان تا حدی با ایجاد کمربندی حل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۵۶

کمبود فضای پارک، نبود پارکینگ طبقاتی و بی‌نظمی در تردد عابرین پیاده به دلیل کم عرض بودن پیاده رو‌ها، از دیگر دلایل ترافیک و وقوع تصادفات درون شهری در کردستان است.

ایلنا: رئیس پلیس راهور کردستان خواستار احداث جاده کمربندی در استان شد و افزود: با ایجاد کمربندی در سطح استان، تاحدودی شاهد حل مشکل ترافیک خواهیم بود.

سیدعارف قادرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از سنندج با بیان اینکه نبود کمربندی مناسب در شهرهای استان یکی از عوامل ایجاد ترافیک و حوادث درون شهری است، گفت: با توجه به عدم وجود جاده کمربندی در استان و عبور وسایل نقلیه سبک و سنگین از داخل شهر، شاهد خسارات جانی و مالی متعددی در سطح شهر‌ها بوده‌ایم که احداث آن در استان بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه یک متر کمربندی برای روان سازی ترافیک در هیچکدام از شهرهای استان وجود ندارد، تصریح کرد: کمبود فضای پارک، نبود پارکینگ طبقاتی و بی‌نظمی در تردد عابرین پیاده به دلیل کم عرض بودن پیاده رو‌ها از دیگر دلایل ترافیک و وقوع تصادفات درون شهری در کردستان است.

قادرزاده اظهار داشت: برخی از کار‌شناسان بلوار دکتر حسینی را به کمربندی می‌شناسند، درصوتیکه این چنین نیست چرا که در میان خانه‌ها و مناطق مسکونی احداث شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خاطرنشان کرد: نیاز به کمربندی در سطح شهرستان‌های کردستان یکی از ضروریات شهریست که با توجه به حضور سالانه ۲۴ میلیون مسافر در استان وعبور بخش عظیمی از گردشگران در سطح شهر و ایجاد ترافیک سنگین، احداث کمربندی در این شهر از سالهای قبل می‌بایست مورد توجه قرار می‌گرفت.

قادرزاده در پایان سخنانش با اشاره به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان این موارد را به صورت ویژه پیگیری خواهد کرد، یادآور شد: امیدواریم با تلاش دست اندرکاران ذیربط و تخصیص اعتبار با احداث کمربندی در سطح شهرهای استان شاهد مرتفع شدن این مشکلات باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز