خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه بانوان خبرنگار در سنندج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۸۰

در این کارگاه آموزشی، مواردی با عنوان مهارت‌هایی برای کسب زندگی بهتر،اعتماد به نفس و خودباوری، خودآگاهی، کنترل خشم، کنترل استرس، جرأت ورزی، هدف گذاری و برنامه ریزی و مسئولیت پذیری به عنوان یکی از شیوه های مهارت‌های زندگی رمزگشایی شد.

ایلنا: به مناسبت گرامیداشت روز دختر، کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه بانوان خبرنگار استان کردستان در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، کمیته بانوان خبرنگار خانه مطبوعات استان کردستان با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان، امروز شنبه ۱۶ شهریور اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه بانوان خبرنگار شهرستان سنندج نمود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در اولین جلسه از این کارگاه آموزشی، مواردی با عنوان مهارت‌هایی برای کسب زندگی بهتر، اعتماد به نفس و خودباوری، خودآگاهی، کنترل خشم، کنترل استرس، جرأت ورزی، هدف گذاری و برنامه ریزی و مسئولیت پذیری را به عنوان یکی از شیوه‌های مهارت‌های زندگی رمزگشایی کرد.
سلیم کریمی در ادامه سخنانش، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش سطح اطلاعات، توانمندسازی و بهبود سطح مهارتی بانوان خبرنگار دانست و گفت: خبرنگاران بهترین مرجعی هستند که می‌تواند فرهنگ تفکر انتقادی را در جامعه رواج دهند.
وی تصریح کرد: امروزه نقش مؤثر رسانه در مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست زیرا خبرنگاران می‌توانند در فرهنگ سازی بیشترین نقش را داشته باشند.
کریمی افزود: همواره قلم خبرنگاران می‌تواند هزینه‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و تأثیر یک خبر یا گزارش در انتقال مفاهیم به مردم، به اندازه‌ای می‌تواند تأثیرگذار باشد که تلاش سال‌ها مسئولین با صرف هزینه‌های زیاد با آن برابری نمی‌کند.
در پایان این کارگاه آموزشی و به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و روز دختر، از بانوان حاضر در این جلسه تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز