خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

مسایل و مشکلات اورامان مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۰

باید با رونق صنعت گردشگری و حمایت از کشاورزان و باغداران این منطقه شرایط اشتغال و رفاه را برای مردم اورامان مهیا شود.

ایلنا: استاندار کردستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید برای رفع مسایل و مشکلات شهر توریستی اورامان، ‌‌نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کردستان، علیرضا شهبازی سه شنبه شب در مسجد جامع شهر اورامان در میان شهروندان این شهر افزود: شهر توریستی اورامان به عنوان مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی باید از لحاظ زیر ساخت‌ها و داشتن امکانات و رفاه در سطح بالاتری قرار بگیرد و برای جبران کمبود‌های این شهر باید تلاش بیشتری صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: مدیران و مسوولین شهرستان سروآباد نیز باید در جهت رفع مسایل و مشکلات با پیگیری‌های مستمر ‌‌نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند و توسعه این منطقه را محور فعالیت‌های خود قرار دهند.
شهبازی، شهر اورامان را از لحاظ جاذبه‌ها طبیعی و وجود آداب و رسوم اجتماعی غنی و برنامه‌های فرهنگی ویژه و منحصر به فرد یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کشور معرفی کرد و افزود: باید با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم شرایط رشد صنعت گردشگری را در این منطقه فراهم کنیم.
استاندار کردستان در پایان سخنانش یادآور شد: برای ارائه خدمات بهتر به ساکنین این منطقه باید با رونق صنعت گردشگری و حمایت از کشاورزان و باغداران این منطقه شرایط اشتغال و رفاه را برای مردم اورامان مهیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز