خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

تعاونی‌های کارآمد مورد حمایت قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۷

توسعه طرح‌های تعاونی علاوه بر ایجاد اشتغال و به کار گیری کارجویان کردستان، موجب ارتقای سطح اقتصادی استان خواهد شد.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: تعاونی‌های کارآمد از سوی این اداره کل مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، مصطفی باغبانیان شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از طرح‌های تعاونی شهرستان بیجار تصریح کرد: تعاونی‌ها نقش موثری در اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد دارند لذا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعاونی‌های کارآمد حمایت خواهد کرد.
وی طرح‌های تعاونی بازدید شده در شهرستان بیجار را فعال و اشتغال‌زا ارزیابی کرد و افزود: توسعه طرح‌های تعاونی علاوه بر ایجاد اشتغال و بکار گیری کارجویان استان، موجب ارتقای سطح اقتصادی استان خواهد شد.
باغبانیان به افتتاح سه طرح‌ تعاونی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان اشاره کرد و گفت: تعاونی 3886 صنایع چوبی و ام‌دی‌اف در آساوله، تعاونی 3369 سفالگران غرب در حاجی‌آباد سنندج و نیز تعاونی 3935 تولید تریکو بانو سنندج تعاونی‌های بودند که در طول چند روز گذشته از هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.
مدیر کارخانه سیمان کردستان نیز در جریان بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه کار نصب و راه‌اندازی تأسیسات فازهای بعدی پروژه آهک کارخانه سیمان کردستان شروع شده است، یادآور شد: شرکت سیمان کردستان و پروژه‌های در دست اقدام آن تاکنون برای 800 نفر شغل ایجاد کرده است.
نجفی خاطرنشان کرد: پروژه در دست اقدام تولید آهک کارخانه سیمان کردستان در 5 فاز با سرمایه‌گذاری کل یک هزار و 300 میلیارد ریال در دست اجراست که فاز یک آن به بهره‌برداری رسیده و آهک تولیدی آن علاوه بر عرضه در بازارهای مصرف داخل به چندین کشور خارجی هم صادر می‌شود.
طرح‌های توسعه شرکت سیمان کردستان، شرکت تعاونی کیاپلاست با ظرفیت اشتغال‌زایی 10 نفر در زمینه تولید نایلون و نایلکس، شرکت تعاونی سبزی خشک بهار با ظرفیت تولید 200 تن انواع سبزیجات خشک و زمینه اشتغال‌زایی بیش از 30 نفر و شرکت تعاونی کابل کنترل سپهر نیز با اشتغال‌زایی 45 نفر در زمینه تولید انواع کابل‌های کنترلی خودرو (سیم گاز، سیم کلاج، سیم ترمز و...) از جمله شرکت‌های تعاونی بود که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از آن‌ها بازدید کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز