خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست سال جاری اتفاق افتاد:

تامین اجتماعی بابت تعهدات اجتماعی بیش از ۱۱۹ هزار میلیارد ریال پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۰۸

«سازمان تأمین اجتماعی طی شش ماه اول سال جاری مبلغ ۱۱۹ هزار و۲۰ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال در حوزه تعهدات بلندمدت به مستمری بگیران پرداخت کرده است».

سازمان تأمین اجتماعی طی شش ماه اول سال جاری مبلغ ۱۱۹ هزار و۲۰ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال در حوزه تعهدات بلندمدت به مستمری بگیران پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از مجموع پرداخت‌های حوزه خدمات بلندمدت تأمین‌اجتماعی، ۷۷ هزار و۲۰۶ میلیارد و ۱۶۴میلیون ریال، معادل ۹/۶۴ درصد هزینه‌های بلندمدت، برای مستمری بازنشستگی هزینه شده و ۲۵ هزار و۱۳۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال، معادل۲/۲۱درصد، نیز به عنوان مستمری بازماندگان پرداخت شده است.

همچنین مبلغ ۴ هزار و۳۱۱ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال بابت مستمری ازکارافتادگی پرداخت شده است که ۷/۳ درصد از هزینه‌های خدمات بلندمدت تأمین‌اجتماعی را در شش ماه سال جاری دربر می‌گیرد.

در این دوره از سوی سازمان تأمین اجتماعی، مبلغ یک هزار و۴۶۳ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال معادل ۲/۱ درصد برای حق سنوات مستمری‌بگیران، مبلغ ۵۰۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل ۴/۰ درصد برای کمک هزینه اولاد و مبلغ ۲هزار و۴۳۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال معادل ۲ درصد برای کمک هزینه عائله‌مندی پرداخت شده است.

یک میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال نیز برای عیدی؛ مبلغ ۳هزار و ۵۹۸ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال معادل ۳درصد برای بن؛ مبلغ یک هزار و۲۰۱میلیارد و۲۵۴ میلیون ریال معادل یک درصد برای کمک هزینه مسکن و ۱۵۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال برای کمک هزینه همسر متکفل فرزند و۳ هزار و۱۰میلیارد و۱۹۶ میلیون ریال برای کمک هزینه سبد خانوار پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز