خبرگزاری کار ایران

درخواست یک نهاد کارگری از کارگران برای حمایت از مردم غزه

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۰۵۰

«ارسال نامه‌های اعتراضی به عنوان حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و محکوم نمودن کشتار کارگران و زنان و کودکان در نوار غزه توسط رژیم جنایتکار اسرائیل به سازمان جهانی کار، سازمان ملل متحد، اتحادیه عرب، سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک، جنبش غیر متعهدها.»

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران طی بیانیه‌ای کشتار اخیر مردم غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این بیانیه از کارگران و نهادهای صنفی کارگری برای کمک به مردم غزه دعوت به همکاری شده و در پنج بند شیوه حمایت کارگران از مردم فلسطین تشریح شده است.

۱ - از کلیه کارگران و تشکلات کارگری می‌خواهد به منظور حمایت از مردم فلسطین و محکوم نمودن کشتار مردم غزه در تهران جلوی دفتر سازمان ملل و سایر شهرها جلوی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها تجمع اعتراضی داشته باشند در همین رابطه کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران از وزارت کشور می‌خواهد با تقاضای تجمع کارگران موافقت نماید.

۲ - از کلیه کارگران و تشکلات کارگری تقاضا دارد به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از خطرات احتمالی و جانی مجروحین فلسطینی در نواز غزه نسبت به اهدا خون اقدام نمایند.

۳ - از کلیه کارگران و تشکلات کارگری تقاضا دارد به منظور کمک و حمایت از آسیب‌دیدگان نوار غزه علاوه بر کمک‌های غیرنقدی نسبت به واریز حقوق خود از یک روز تا چند روز به حساب هلال احمر اقدام نمایند.

۴ - ارسال نامه‌های اعتراضی به عنوان حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و محکوم نمودن کشتار کارگران و زنان و کودکان در نوار غزه توسط رژیم جنایتکار اسرائیل به سازمان جهانی کار، سازمان ملل متحد، اتحادیه عرب، سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک، جنبش غیر متعهدها.

۵ - ارسال نامه تحت عنوان درخواست رسیدگی به جنایت جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه به دادگاه لاهه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز