خبرگزاری کار ایران

مراسم افطاری خانه کارگر با حضور کارگران قرادادی و پیمانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۶۴

دبیرکل خانه کارگر اعلام کرد که وضعیت قراردادهای موقت کارگران از طریق فراکسیون کارگری مجلس در حال پیگیری است و امیدواریم که پیگیری نماینده های کارگری مثمر ثمر باشد.

مراسم افطاری خانه کارگر با حضور اعضای اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی شب گذشته در محل دانشگاه علمی - کاربردی خانه کارگر برگزار شد.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی ایران در این رابطه به ایلنا گفت: هرساله در ماه رمضان مراسم افطاری خانه کارگر با حضور کارگران محترم و خانواده هایشان برگزار می شود که شب گذشته این مراسم با حضور کارگران قراردادی و پیمانی برگزار شد.

«فتح الله بیات» ادامه داد: تعداد زیادی از کارگران قراردادی و پیمانی عضو این اتحادیه هستند اما ما به سبب محدودیت فضا و مکان تنها توانستیم میزبان بخشی از این کارگران باشیم.

وی افزود: در این مراسم که با حضور دبیرکل خانه کارگر برگزار شد، رابطین اتحادیه و اعضای هیات مدیره و افرادی که به نوعی با این اتحادیه همکاری می کنند حضور داشتند.

بیات ادامه داد: در مراسم شب گذشته، دبیرکل خانه کارگر محجوب، اعلام کرد که وضعیت قراردادهای موقت کارگران از طریق فراکسیون کارگری مجلس در حال پیگیری است و امیدواریم که پیگیری نماینده های کارگری مثمر ثمر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز