خبرگزاری کار ایران

افتتاح دو شعبه تأمین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۰۸

چکیده: از جمله مصوبات سازمان ارتقاء خدمات و گسترش دامنه خدمت‌رسانی به مردم است و سازمان قصد دارد در مناطق محروم و کم برخوردار سرمایه‌گذاری کند و امیدواریم با افتتاح شعبه در نقاط دوردست و شهرستان‌ها از رفت و آمد مردم به مرکز استان و مشکلات آن‌ها کاسته و خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

شعبه تأمین‌اجتماعی «بن» و «چلگرد» در استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دریافتی ایلنا، در مراسم افتتاح شعبه بن و چلگرد علاوه بر مسئولین سازمان تأمین‌اجتماعی، رئیس اداره امور شعب بانک رفاه استان، فرماندار و اعضای شورای شهر بن و چلگرد نیز حضور داشتند.

علی حیدری، نایب رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: از جمله مصوبات سازمان ارتقاء خدمات و گسترش دامنه خدمت‌رسانی به مردم است و سازمان قصد دارد در مناطق محروم و کم برخوردار سرمایه‌گذاری کند و امیدواریم با افتتاح شعبه در نقاط دوردست و شهرستان‌ها از رفت و آمد مردم به مرکز استان و مشکلات آن‌ها کاسته و خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

در مراسم افتتاح شعبه بن و چلگرد، غلامحسین ستوده‌خو مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بالغ بر ۵۰ درصد از مردم استان درحال حاضر جزو بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی هستند که باید با تلاش و کوشش وافر سعی کنیم تعداد افراد تحت‌پوشش را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز