خبرگزاری کار ایران

یک بازنشسته تهرانی:

«مساعدت» ۹۶ میلیونی به کانون کارگران بازنشسته کجا خرج شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۱۲

چکیده: «در شرایطی که حداقل انتظار کارگران بازنشسته از اعضای هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته محکوم کردن بذل و بخشش‌های بی‌مورد مدیریت گذشته سازمان تامین است مشاهده می‌کنیم که در حسابرسی صورت گرفته پای بخشی از همین ریخت و پاش‌ها به نام کارگران بازنشسته و پای اعضای همین هیات مدیره نیز درمیان است.».

یک کارگر بازنشسته تهرانی گفت: اگر بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته به وظفیه قانونی خود آشنا باشند باید بابت «مساعدت» ۹۶ میلیون تومانی ثبت نشده‌ای که در زمان مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی به این کانون شده است تحقیق و تفحص کنند.

حسین غلامی به ایلنا گفت: اعضای هیات مدیره و به ویژه رئیس وقت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی علاوه بر قوه قضائیه و بازنشستگان توضیح دهند که با این مبلغ چه کرده‌اند.

وی یادآور شد: گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در حالی از ریخت و پاش‌های کلان مالی حکایت دارد، که مدیران این سازمان در سالهای اخیر همواره به بهانه کمبود منابع مالی از افزایش واقعی مستمری‌ها جلوگیری کرده‌اند.

این کارگر بازنشسته افزود: در نتیجه همین رویه در سازمان تامین اجتماعی بود که در سالهای اخیر هیچ اقدام مثبیتی در خصوص تقویت خدمات درمانی سازمان صورت نگرفت و در نتیجه بیمه مکمل خدمات درمانی به جامعه کارگران مستمری بگیر تحمیل شد.

این کارگر بیمه شده سازمان تامین اجتماعی با انتقاد از تغییراتی که چند سال پیش در اساسنامه کانون عالی کارگران بازنشسته صورت گرفت، گفت: در نتیجه این تغییرات امکان نظارت بر عملکرد شفاف هیات مدیره سلب شد و در نتیجه امروز با وضعیت پیش آمده مواجه هستیم.

وی افزود: در شرایطی که حداقل انتظار کارگران بازنشسته از اعضای هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته محکوم کردن بذل و بخشش‌های بی‌مورد مدیریت گذشته سازمان تامین است مشاهده می‌کنیم که در حسابرسی صورت گرفته پای بخشی از همین ریخت و پاش‌ها به نام کارگران بازنشسته و پای اعضای همین هیات مدیره نیز در میان است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز