خبرگزاری کار ایران

جمعی از کارگران با تجمع در خانه کارگر مشهد خواستار شدند:

پاسخگویی به اتهام سوءاستفاده از اعتماد کارگران در قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۰۴

چکیده: «کارگران استان خراسان رضوی مدعی‌اند آنچه در سازمان تامین اجتماعی با پرداخت ماهیانه حق بیمه برای تامین آتیه خود اندوخته‌اند با دستان عده‌ای سود جوکه به صورت غیر قانونی در دولت قبلی وارد سازمان تامین اجتماعی شده‌اند، بر باد رفته است».

دبیر خانه کارگر استان خراسان رضوی با انتقاد از تخلفات مطرح شده در گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، از نگرانی جامعه کارگری بابت «چپاول پس‌اندازهای‌شان» خبر داد.

«حسین رسولی» با اشاره به حضور جمعی از کارگران در محل خانه کارگر، به ایلنا گفت:، صبح امروز قریب به ۱۰۰ نفر از کارگران با مراجعه به خانه کارگر مشهد پی گیر صحت و سقم اخبار منتشره در زمینه غارت اموال تامین اجتماعی شدند.

به گفته این فعال کارگری، کارگران استان خراسان رضوی مدعی‌اند آنچه در سازمان تامین اجتماعی با پرداخت ماهیانه حق بیمه برای تامین آتیه خود اندوخته‌اند با دستان عده‌ای فرصت طلب که به صورت غیر قانونی وارد سازمان تامین اجتماعی شده‌اند، بر باد رفته است.

او با بیان اینکه وضعیت فعلی سازمان تامین اجتماعی نتیجه بی‌توجهی دیروز مسئولان به این سازمان است، گفت: آنچه هم اکنون بر نگرانی کارگران می‌افزاید سلب اعتماد از اشخاصی است که با لباس کارگر و به عنوان نماینده بخشی از کارگران با هدفی خاص، وارد سازمان تامین اجتماعی شده‌اند و از اموال کارگران پاداش‌های میلیونی گفته‌اند.

رسولی به نقل از کارگران تجمع کننده در خانه کارگر گفت: این افراد باید به اتهام سوءاستفاده از اعتماد بیمه شدگان در قوه قضائیه پاسخ دهند.

دبیر خانه کارگر خراسان رضوی از وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی خواست با انتخاب مدیرانی لایق، سازمان تأمین اجتماعی رابه جایگاه واقعی خود بازگرداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز