خبرگزاری کار ایران

انتقاد معاون استاندار تهران از عملکرد پست بانک

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۸۳۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با انتقاد از عملکرد پست بانک گفت: عدم همراهی پست بانک در جذب اعتبارات روستا عشایری مصداق بارز ترک فعل است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاتداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران با اشاره به تسهیلات تخصصی روستا عشایری اظهار داشت: ۳ هزار و ۸۰۶ میلیارد ریال سهم استان تهران با درصد پرداخت کامل و تعهد اقساطی با احتساب مرحله پنجم از کل اعتبار ابلاغی تسهیلات روستا عشایری می باشد که تاکنون حدود ۳ هزار میلیارد ریال یعنی ۷۹ درصد آن جذب شده است.

وی با انتقاد از عدم جذب تسهیلات روستا عشایری در بانک ها تاکید کرد: عملکرد ۴۳ درصدی پست بانک در پرداخت این تسهیلات قابل قبول نیست و اهمال بانک و طولانی شدن پروسه پرداخت تسهیلات جای انتقاد بسیار دارد؛ چراکه عدم همراهی پست بانک در جذب اعتبارات روستا عشایری مصداق بارز ترک فعل است و حتما به لحاظ حقوقی و قضایی این موضوع پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم تعیین تکلیف طرح های روستا عشایری افزود: عملکرد بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات روستا عشایری ۷۰ درصد، صندوق کارآفرینی امید ۷۲ درصد و بانک کشاورزی ۱۰۶ درصد می باشد.

عسگری سپس عنوان کرد: میزان اعتبار مصوب مشاغل خانگی دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعامل از محل اعتبار سال ۹۹، هر کدام ۴۳ میلیارد یعنی در مجموع ۸۶ میلیارد ریال می باشد که ۶۳ طرح مربوط به بانک رفاه و ۱۲۵ طرح مربوط به بانک توسعه تعاون است که بایستی به سرعت تسهیلات به طرح های معرفی شده پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز