خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

جریمه ۳۰۰ هزار تومانی اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند/ توزیع ۳۰ هزار ماسک توسط پلیس اماکن در بین شهروندان

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۵۴۷

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از توزیع ۳۰ هزار ماسک توسط پلیس اماکن در بین شهروندان خبر داد.

«سرهنگ نادر مرادی» معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تصمیم جدید ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص ممنوعیت فعالیت گروه‌های ۲، ۳ و ۴ از ۲۰ آبان‌ماه گفت: دو روز گذشته در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد، فعالیت گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از بیستم آبان‌ماه به مدت یکماه از ساعت ۱۸ ممنوع شود. البته ما تجربه ممنوعیت فعالیت مشاغل را در پیک اول کرونا داریم و در آن زمان مردم همراهی خوبی با ما داشتند.

وی در خصوص ممنوعیت فعالیت اصناف از ساعت ۱۸ نیز به اتاق اصناف اطلاع داده شده است، ادامه داد: قرار است اتحادیه‌ها و اصناف به تمام صنوفی که در این رده‌ها قرار می‌گیرند، اعلام کنند و ما مطمئن هستیم مردم در این زمینه همراهی لازم را دارند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت همچنین درباره صنوفی که در گروه‌های ۳ و ۴ قرار دارند، تصریح کرد: در گشت‌های تلفیقی که با وزارت بهداشت، اصناف و اتحادیه ها صورت گرفته است بیش از ۹ هزار تذکر داده شده است. همچنین حدود ۱۵۰ مورد پلمب صورت گرفته و نزدیک به ۴۰۰ واحد صنفی که مجاز به فعالیت بودند، اما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند پس از چندین بار تذکر مبلغ ۳۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند. همچنین بیش از ۳۹ هزار تذکر لسانی داده شده است.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار ماسک رایگان در اختیار مردم قرار داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز محدودیت فعالیت همچنان برای گروه‌‌های ۳ و ۴ وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز