خبرگزاری کار ایران

تهران؛ رتبه اول در انباشت موتورسیکلت‌های توقیفی

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۰۲۴

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بیشترین موتورسیکلت‌های رسوبی در استان تهران با عددی نزدیک به ۴ هزار و کمترین موتورسیکلت رسوبی در خراسان جنوبی با عددی نزدیک به ۵۰ موتورسیکلت است.

به گزارش ایلنا، سردار" سید تیمور حسینی"  صبح امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با روسای پلیس راهور استان های سراسر کشور پیرامون فرآیند ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی  از پارکینگ ها اظهار کرد: این طرح برای تمامی موتورسیکلت‌هایی که از سال ۹۰ در پارکینگ‌ها بودند، اجرایی می‌شود.

وی افزود: استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کرمان، شرق تهران، خراسان رضوی، مازندران و البرز  در صدر  انباشت موتورسیکلت های رسوبی هستند؛ بیشترین این موتورسیکلت‌ها در استان تهران با عددی نزدیک به ۴ هزار و کمترین آن در خراسان جنوبی با عددی نزدیک به ۵۰ موتورسیکلت است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: در سراسر کشور، هزار و ۵۰ دفتر پلیس +۱۰ داریم و همچنین حدود هزار و ۲۹ پارکینگ فعال که تمامی اقدامات برای ترخیص سریع موتورسیکلت‌های رسوبی در آنها صورت گرفته است. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه این طرح از فردا به مدت دو ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: احتمال می‌دهیم روزهای آخر اجرای طرح، ترافیک بالایی از مراجعه داشته باشیم که در این راستا توصیه می‌کنیم مردم کار را به روزهای آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز