خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف در پی درگذشت حجت‌الاسلام سیدمحمدی

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۴۷۴

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت روحانی جانباز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی سیدمحمدی مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور ایثارگران، فعال فرهنگی و قرآنی و عضو ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در این پیام تسلیت آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

متاسفانه باخبر شدیم روحانی جانباز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی سیدمحمدی مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور ایثارگران، فعال فرهنگی و قرآنی و عضو ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم در شب میلاد جد بزرگوارشان به رحمت خدا رفته‌اند. 

ایشان نقش مهمی در اجرا و ارتقای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی خانواده بزرگ بهزیستی کشور داشتند و از جمله اعضای فعال و دلسوز ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم بودند. 

فقدان این روحانی معزز در جلسات ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم که دلسوزانه پیگیر امور برگزاری این مسابقات برای نابینایان کشور بودند برای اعضای این ستاد دشوار و جانگداز خواهد بود. 

این جانب درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی سیدمحمدی را به خانواده بزرگ بهزیستی، جامعه قرآنی و بازماندگان محترمشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز