خبرگزاری کار ایران

پیام رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۹۲

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت یکم آبان «روز ملی آمار و برنامه ریزی»،پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛متن پیام به این شرح است:

در عصر حاضر که به درستی عصر اطلاعات نامیده شده، بهره‌ مندی از تکنیک‌ها و فرایند نظام‌دار علوم آماری از عوامل مهم سیاستگذاری، تدوین نقشه راه در مقیاس‌های خرد و کلان و یکی از شاخص‌های ارزیابی توسعه پایدار کشورها محسوب می‌شود. علم آمار با صرفه جویی در زمان، هزینه ‌ها و منابع انسانی، اجرای موفق و عملیاتی شدن طرح‌های توسعه‌ای کشور را تسهیل می‌ نماید.

از آنجا که توان علمی بالاتر و اطلاعات آماری قابل اتکاء بیشتری وجود داشته باشد، قدرت تصمیم گیری در جهت منافع ملی نیز افزایش می‌یابد. سازمان‌ها نیز به تبعیت از ساختارهای کلی از رهگذر تهیه و تولید آمار، قادر خواهند بود در تحقق اهداف و سیاست‌های کلی جامعه نقش موثری ایفا نمایند.

سازمان بهزیستی کشور با اذعان بر سهم علوم آماری و نیرومندی تأثیرات آن در راستای ارتقاء معیشت و رفاه شهروندان و تثبیت و تقویت نظام سلامت اجتماعی کشور نسبت به ایجاد زیرساخت‌های تولید آمارهای شفاف و دقیق و نهادینه سازی فرهنگ تحلیل آماری و بیان واقعیات موجود و ترسیم وضعیت مطلوب همواره تلاش می نماید.

ضمن گرامیداشت و شادباش "روز ملی آمار" به همه تلاشگران و فعالان عرصه آمار و برنامه ریزی در سراسر کشور، به ویژه پرسنل پر تلاش در مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و فناوری سازمان و همکاران مرتبط با موضوع در ادارات کل بهزیستی سراسر کشور از تلاش‌های ارزنده ایشان در اجرای فرایندهای نظام اطلاعات و آمار قدردانی می ‌نمایم.

موفقیت روزافزون همگان را در مسیر توسعه، پویایی و تحقق اهداف عالیه سازمان از خداوند منان مسألت می ‌نمایم.

                                                                                         دکتر وحید قبادی دانا

                                                                                   معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز