خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد:

مشارکت با دانش‌بنیان‌ها برای تولید حرفه‌ای محتوای آموزش پزشکی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۰۲۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از فراهم کردن امکانات و عقد قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان برای تولید حرفه‌ای محتوای آموزشی خبر داد و خواستار استفاده از تجربیات آموزش مجازی در دوران کرونا شد.

به گزارش ایلنا، جلیل کوهپایه‌زاده در نشست بررسی عملکرد ۶ ماهه و چالش‌های پیش روی دانشکده‌ها، گفت: دانشکده‌ها با استفاده از ظرفیت های آموزش مجازی و تولید حرفه ای محتوای آموزشی، از فرصت شیوع کرونا، برای ایجاد انقلاب در شیوه‌های آموزشی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به سختی‌ها و تجربیات ارزشمند آموزشی در ایام شیوع کرونا افزود: در شرایط فعلی، باز اندیشی در نوع نگاه و شیوه‌های آموزشی ضروری است.

کوهپایه زاده از فراهم کردن امکانات و عقد قرارداد با یک شرکت دانش بنیان، برای تولید حرفه‌ای محتوای آموزشی خبر داد و خواستار استفاده از تجربیات آموزش مجازی در ماه های اخیر و همکاری با این گونه شرکت ها، برای توسعه کمی و کیفی آموزش و تولید محصولات آموزشی با کیفیت، با قابلیت استفاده تجاری شد.

در ادامه، روسای دانشکده‌ها به بیان خلاصه‌ای از عملکرد ۶ ماهه و تشریح چالشهای پیش رو پرداختند که مشکلات نرم افزاری و برخی کمبودهای زیرساختی و تجهیزاتی در آموزش مجازی و تولید محتوای آموزشی برای دروس نظری، آزمایشگاهی و بالینی، کندی مقطعی سرعت اینترنت و مشکلات اجرایی دورکاری کارکنان و اساتید، از اهم آن ها بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاونین دانشگاه و سرپرست مدیریت آمار و اطلاعات هم، ضمن ارائه راه کارهایی؛ برای رفع چالش‌ها و حل مشکلات قول مساعد دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز