خبرگزاری کار ایران

ابلاغ راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کوید ۱۹ به استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۹۷۰

معاونت آموزش متوسطه راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کوید ۱۹ را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، در راستای هماهنگی بیشتر با شرایط کرونایی، معاونت آموزش متوسطه اقدام به تهیه، تدوین راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کوید۱۹ و ارسال آن به استان‌ها کرده است. 

بر این اساس؛ این راهنما حاصل مطالعات ملی و بین المللی و نتایج تجارب به دست آمده از شرایط اخیر است؛ که پس از تدوین نگاشت اولیه، توسط تعدادی از کارشناسان و مدیران مدارس کشور اعتباربخشی شده است. لذا مدارس با استفاده از آن و با انتخاب الگوی مناسب جهت ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش آموزان یاری نماید. 

تحلیل شرایط واحد آموزشی و انتخاب الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مناسب، اطلاع‌رسانی به معلمان و دانش آموزان، بررسی، تبیین وتحلیل، منجر شدن گزاره‌ها به بهبود عملکرد مدرسه توجه به حفظ آرامش، تهیه اطلس آموزشی مدارس براساس نحوه ارائه خدمات آموزشی مطابق با امکانات و اولویت‌های انتخابی دانش‌آموزان، ورود به سامانه «سناد» اولویت‌های انتخابی هر دانش آموز و… از جمله نکاتی است که در این راهنما بر آن تاکید شده است. 

گفتنی است؛ شناسایی و تهیه گزارش‌های مدیریتی از مدارس مبتنی بر الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی راهنما صورت می‌گیرد و پرسش نامه مربوط به الگوی انتخاب شده باید در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانیLtms. medu. ir توسط مدیران محترم مدارس تکمیل شود. 

متن راهنمای «راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کوید۱۹»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز