خبرگزاری کار ایران

درخواست شوراییان از حناچی؛

انتصابات در سال آخر با دقت بیشتری انجام شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۵۶۰

رئیس شورای شهر تهران درباره جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضا با شهردار تهران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محسن هاشمی در جریان دویست و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی اعضا با شهردار تهران گفت: جلسه هم اندیشی امروز درباره انتصابات و مسائل مالی شهرداری بود،‌اما بحث انتصابات که شروع شد دیگر نوبت به مسائل مالی نرسید.

او ادامه داد: تعداد اعضا در جلسه هم اندیشی به حد نصاب نرسید و از آقای حناچی خواستم تشریف ببرند تا جلسه را با حدنصاب بیشتری درباره مسائل مالی پیش ببریم. 

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره علت انتقاد برخی اعضا نسبت به انتصابات در شهرداری گفت: با توجه به اینکه آخرین سال شورا است تغییرات می‌تواند با دقت و حتی کمتر انجام شود،‌ از طرفی قبل از اینکه اجرا شود، به ویژه در سطح معاونین،‌ مدیران مناطق و مدیران ارشد سازمان‌های الف شهرداری،‌ حداقل 48 ساعت قبل به سمع اعضای شورا رسانده شود تا اگر نظری دارند،‌ به شهردار داده شود. 

او درباره بازدید سخنگوی دولت از مترو و گلایه شهروندان به ایشان درباره حمل‌و‌نقل و شلوغی و تصمیم شورا درباره این وضعیت حمل‌و‌نقل گفت: شورا تصمیم خود را گرفته و هر مصوبه مالی که لازم بوده را ترتیب داده و باید در اجرا دولت و شهرداری آنرا اجرا کنند. شورا در امور اجرائی دخالت نمی‌کند و هرمصوبه قانونی که لازم بوده است را به تصویب رسانده است و اکنون در دولت و شهرداری در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز