خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران:

طرح ترافیک باید به حالت عادی برگردد

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۸۰۶

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: باید طرح ترافیک به حالت عادی برگردد تا ازدحام در برخی مراکز کم شود.

به گزارش ایلنا، ناهید خداکرمی در جریان دویست و سی و هشتمین جلسه شورای شهر با اشاره به اجرای مرحله دوم فاز مطالعاتی کرونا در تهران گفت: در مرحله دوم مطالعات کرونا در تهران ما به مسئله وضعیت حرکت این ویروس توجه کردیم.

او با اشاره به فشارها بر شهرداری برای لغو طرح ترافیک گفت: اما مطالعات نشان داده که اجرای طرح ترافیک بر پیشگیری موثر است. مطالعات نشان داده که ۲۶ درصد محل ابتلای افراد در تهران حضور در مراکز بهداشتی و بیمارستان بوده است.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر در ادامه به آماری از چگونگی ابتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده و نزدیکان ۱۴ درصد، سابقه دیدار و مواجهه با نوه و فرزندان ۵ درصد، حضور در محل کار ۱۱، حضور در مراکز  خرید ۸ درصد در ابتلای افراد به کرونا نقش داشته و این درحالی است که حضور در مترو، اتوبوس و تاکسی تنها حدود ۲ درصد در احتمال ابتلا به این ویروس موثر بوده است.

خداکرمی با تاکید بر اینکه بیشترین محل مواجهه شهروندان با ویروس کرونا، مراکز بهداشتی و... بوده است، گفت:  به نظر می رسد که باید طرح ترافیک به حالت عادی برگردد تا ازدحام در برخی مراکز کم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز